استخر بادی کودک گرد 2 متری Bestway 51043

Bestway 51043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان

استخر بادی کودک گرد 2 متری Bestway 51043 از سری استخرهای باکیفیت و در عین حال ساده و جذاب کمپانی بزرگ بست وی می باشد که این بار سعی کرده تا این محصول را با یک ابعاد بزرگ و در عین حال فوق العاده به بازار ارائه کند تا خانواده هایی که به دنبال خرید یک استخر بادی هستند بتوانند از این محصول نهایت استفاده را برده و یک شرایط ایده آل را برای بازی و تفریح کودکان خود فراهم کنند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی دارای یک قطر دو متری می باشد به این صورت که شما برای راه اندازی این محصول نیاز به فضای دو متر در طول و عرض خواهید بود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را راه اندازی کنید. در تکمیل این جمله نیز باید اشاره کنیم که برای راه اندازی ساده و آسان این کالا نیز شما باید یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه کنید که بتوانید فرآیند باد کردن این محصول را در بازه زمانی کوتاهی انجام دهید.

استخر بادی کودک گرد 2 متری مدل Bestway 51043

در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که استخر بادی کودک گرد 2 متری Bestway 51043 از نظر رنگ بندی نیز به صورت یکدست سبز رنگ شکل گرفته است که این بدنه سبز به صورت شفاف بوده و جلوه ای خاص را خلق کرده است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که فضای داخلی این استخر نیز از رنگ طوسی تولید گردیده که نقطه قوت طراحی این محصول بوده و تضاد این دو رنگ جلوه ای مهیج را به وجود آورده است. از نظر ضخامت هم این کالا فوق العاده ضخیم بوده و قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید. با توجه به این خصوصیات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی فراهم می باشد.

 نوعخانگی
ظرفیت 937 لیتر
قطر 201 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی سبز براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...