استخر بادی کودک مستطیل intex 57403

intex 57403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
840,000
730,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مستطیل intex 57403 کالایی است که قطعا برای بازی و تفریح کودکان در هر فضا و مکانی مناسب و ایده آل می باشد. همان طور که در تصویر این محصول نیز قابل رویت است ظاهر اصلی بدنه این محصول به صورت کاملا ساده طراحی و تولید شده است و همین امر نیز سبب شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت و آسوده فضایی مناسب را برای بازی فرزندان خود فراهم کنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری یکدست دارد و بر خلاف یک سری از استخرهای بادی ، این کالا به صورت چند حلقه یا چند طبقه طراحی نشده است که این مورد باعث شده تا شما بتوانید به راحتی از این استخر برای کودک خود استفاده کنید. رنگ بندی استفاده شده در این محصول نیز دو رنگ آبی و سفید می باشد و نام تجاری و در واقع برند اینتکس نیز بر روی بدنه اصلی این استخر درج شده است که خیال مشتریان از این نظر راحت خواهد بود.

استخر بادی کودک مستطیل کف بادی مدل 57403

هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای کف بادشو می باشد به این صورت که پس از باد کردن کامل این استخر بادی کودک ، شما این مزیت را در اختیار دارید که به وسیله یک عدد پمپ باد بخش کف این استخر را هم باد کنید و کودک شما در یک فضای نرم و راحت بتواند به بازی و تفریح بپردازد. بخش اصلی بدنه این محصول نیز دارای کیفیت بالایی است به گونه ای که شما می توانید بدنه ای بسیار ضخیم را مشاهده کنید که از نوع وینیل و یا به عبارتی دیگر PVC بوده و نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. با در نظر گرفتن این توضیحات جهت خرید استخر بادی کودک مستطیل intex 57403 و هم چنین خرید پمپ باد برای راه اندازی این استخر بادی کودک می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس ایران اقدام کنید.

 نوعتفریحی
ظرفيت 102 ليتر
طول 166 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات ساده
جنس کف PVC دو لايه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 1.5 کيلوگرم
 قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...