استخر بادی کودک عمیق اینتایم intime yt310s

intime yt310s

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان

استخر بادی کودک عمیق اینتایم intime yt310s یکی از استخرهای بادی جذابی است که هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند با خیالی راحت و به بهترین شکل ممکن در هر فضا و مکانی از آن استفاده کرده و لذت ببرند. این محصول ابعاد مناسبی دارد و همین مناسب بودن ابعاد محصول باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از فضای داخلی این استخر بادی استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول به این دلیل استخر بادی عمیق نامگذاری شده است که دارای ارتفاع 50 سانتی متری بوده و این ارتفاع سبب شده تا افراد بزرگسال هم بتوانند در کنار کودکان به درستی از این محصول استفاده نموده و لذت ببرند. از نظر نوع طراحی و ساختار هم شما می توانید یک ظاهر کاملا ساده را مشاهده نمایید که بدنه آبی رنگ داشته و لایه بالایی این محصول هم سفید رنگ است. از نظر وزن هم باید اشاره کنیم که بسته بندی این استخر بادی بسیار سبک وزن و کوچک می باشد و شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به حمل و نقل این محصول کنید.

استخر بادی کودک عمیق اینتایم intime yt310s

دیگر ویژگی مهمی که باید در رابطه با استخر بادی کودک عمیق اینتایم intime yt310s باید اشاره داشته باشیم نوع ساختار این محصول است که به صورت مستطیلی طراحی گردیده و همین ویژگی سبب شده تا از این محصول به عنوان استخر توپ و یا حتی وان بادی هم بتوانید استفاده نمایید. این استخر از جنس PVC طراحی گردیده است که به راحتی قطعا آسیب نخواهد دید و در صورت آسیب دیدن هم می توانید به راحتی اقدام به تعمیر و ترمیم محصول خود کنید. برای راه اندازی این استخر بادی هم شما نیاز به خرید و تهیه یک عدد پمپ باد دستی خواهید داشت که به صورت مجزا باید این محصول را تهیه کرده و در بازه زمانی کوتاهی این استخر بادی را راه اندازی کنید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها امکان خرید و ثبت سفارش این استخر از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی کودک عمیق اینتایم

نوعخانگی
ظرفیت 750 لیتر
طول 150 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتایم
وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...