استخر بادی کودک سه رینگ اینتکس intex 57412

intex 57412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
595,000 تومان

استخر بادی کودک سه رینگ اینتکس intex 57412 از سری محصولات پرطرفدار و بورسی بازار می باشد که همه خانواده هایی که قصد خرید یک استخر با قیمت ارزان و ظاهر محبوب را دارند ، به سراغ این محصول می روند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این استخر همان طور که از نحوه نامگذاری اش پیداست ساختاری سه حلقه و یا به عبارت دیگر سه رینگ را داراست که با ابعاد و اندازه های یکسان به صورت روی هم قرار گرفته عرضه شده و بدنه اصلی این استخر را شکل داده است. هر یک از این حلقه ها با یک رنگ مجزا شکل گرفته است به این صورت که شما می توانید حلقه بالایی این محصول را با رنگ صورتی ، حلقه میانی زرد رنگ و آخرین حلقه نیز سبز رنگ می باشد که همین رنگ های شاد و جذاب باعث شده تا در روحیه کودکان اثرگذار باشد.

استخر بادی کودک سه رینگ اینتکس intex 57412 | اینتکس ایران

دیگر مسئله ای که باید در رابطه با استخر بادی کودک سه رینگ اینتکس intex 57412 اشاره کنیم بحث کف بادی این استخر می باشد. این مزیت باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت در یک فضای ایده آل و نرم شرایط بازی و تفریح را برای فرزند خود خلق کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر جنس و کیفیت نیز بدنه اصلی این محصول ساختاری از نوع PVC دارد که همانند دیگر محصولات بادی بوده و کیفیت بالایی را از خود به جای گذاشته است. هم چنین باید به این مسئله هم دقت کنید که برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک عدد پمپ باد مجزا دارید که با خرید آن با قیمت ارزان می توانید به سادگی این محصول را باد کرده و راه اندازی کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی کودک از فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی کودک سه رینگ اینتکس | اینتکس ایران

 نوع گرد
 قطر 114 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 ظرفیت 131 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی دارد
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه حلقه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

مجید رودی

سی تی سنتر اصفهان به قیمت ۸۳۰ فروش میره. واقعا چی فکر میکنن انقده گرون فروشن.

235 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

اونا هم هزینه های زیادی دارن به همین دلیل گرون تر از قیمت های ما محصول رو عرضه میکنند و خب نمیشه هم چیزی گفت حقیقتا

233 روز پیش ارسال پاسخ