استخر بادی کودک سه حلقه intex 57107

intex 57107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
130,000 تومان

استخر بادی کودک سه حلقه intex 57107 از سری استخرهایی است که از نظر ابعاد به دلیل قطر کوچکی که دارد باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیال راحت از این استخر بادی برای فرزندان کودک و خردسال خود استفاده کرده و لذت ببرند. اگر با دقت به ساختار این محصول توجه کنید می توانید مشاهده کنید که این کالا ساختاری سه حلقه دارد به این صورت که هر یک از این حلقه ها با حلقه زیرین خود هم اندازه بوده و دقیقا همین ویژگی باعث شده تا شما بتوانید با راه اندازی مجزای هر یک از حلقه های این محصول به ساده ترین شکل ممکن اقدام به باد کردن و استفاده از این محصول کنید. هم چنین باید اشاره کنیم که این استخر بادی کودک دارای رنگ های گوناگون است به این صورت که هر یک از این حلقه ها دارای رنگ مجزا بوده و در واقع سه رنگ زرد ، صورتی و سبز می باشد که قطعا برای کودکان این رنگ ها مهیج و جذاب خواهد بود. به جز بحث رنگ بندی و نحوه راه اندازی این محصول باید به چند نکته هم اشاره کنیم.

استخر بادی کودک سه حلقه intex 57107 | اینتکس ایران

ساختار این کالا به گونه ای است که کف این استخر بادی هم به صورت بادی شکل گرفته و این امر باعث شده تا کودکان بتوانند بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن از این استخر استفاده کرده و در یک فضای نرم و راحت از این محصول بهره مند شوند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که قطر 61 سانتی متری و ارتفاع 22 سانتی متری این استخر بادی کودک نیز نشان می دهد که شما برای راه اندازی و استفاده از این محصول فضای زیادی نیاز نخواهید داشت و در اسرع وقت امکان استفاده از این محصول در هر فضا و مکانی و حتی در داخل منزل نیز برای شما مهیا خواهد بود. فروشگاه اینتکس ایران این محصول زیبا و استخر بادی کودک را با قیمتی بسیار ارزان ارائه کرده است.

خرید استخر بادی کودک سه حلقه intex 57107 | اینتکس ایران

نوعخانگی
ظرفیت 28 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ                 ندارد
نوع پمپ ---
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...