استخر بادی کودک بسکتبال دار bestway 54122

bestway 54122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بسکتبال دار bestway 54122 را باید در واقع جزو محصولات جدید و ایده آلی در نظر بگیریم که هم از نظر نوع طراحی و هم امکاناتی که از خود به جای گذاشته است باعث شده تا شما بتوانید با اطمینان خاطر خرید و ثبت سفارش این محصول را انجام دهید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی ساختاری ساده در بخش های کناری دارد به گونه ای که یک بدنه دو حلقه را شاهد هستید که به صورت یک اندازه بر روی هم قرار گرفته و باعث شده تا شما بتوانید از این ابعاد خوبی که این محصول ارائه کرده است به راحتی استفاده کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که هر یک از لایه های این محصول به صورت مجزا باد می شود که شما نیاز به تهیه پمپ باد خواهید داشت تا بتوانید به شکل صحیح و در عین حال صحیح از این محصول استفاده نموده و لذت ببرید.

استخر بادی کودک بسکتبال دار bestway 54122 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که این محصول در بخش های کناری خود و در واقع در هر دو سمت دارای یک عدد سبد بسکتبال می باشد که در کنار آن نیز دو عدد توپ باد بسکتبال هم وجود دارد که کودکان می توانند از این سبدها و از این توپ های بادی هم بهره برده و به بازی و تفریح بپردازند. هم چنین باید اشاره کنیم که از نظر جنس و کیفیت نیز استخر بادی کودک بسکتبال دار bestway 54122 دارای بدنه ای از نوع وینیل می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول داشته و با اطمینان خاطر می توانید خرید و انتخاب این محصول را انجام دهید. فروشگاه اینتکس ایران نیز با قیمت عالی اقدام به ارائه این استخر بادی کودک کرده است.

نوعخانگی
ظرفيت آب 636 لیتر
طول 251 سانتی متر
عرض 168 سانتی متر
ارتفاع 102 سانتی متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل
جنس کف وینیل
پمپ -
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 5 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...