استخر بادی کودک انگری بردز bestway 69109

bestway 69109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
470,000 تومان

استخر بادی کودک انگری بردز bestway 69109 یکی از استخرهای بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که با بهره گیری از طرح انیمیشن محبوب انگری بردز طراحی و عرضه شده است. در این محصول شما می توانید یک ظاهر کاملا زیبا و جذاب را مشاهده کنید که دقیقا بر روی بدنه اصلی این کالا طرح تمامی شخصیت های محبوب این کارتن به چشم می خورد. از نظر نوع ساختار و طراحی محصول شما می توانید یک بدنه مستطیلی شکل را مشاهده کنید که لبه های آن گرد بوده و این گرد بودن بخش های کناری محصول باعث شده تا یک استخر زیبا را در اختیار داشته باشید. هم چنین مسئله مهم دیگر در ارتباط با این استخر بادی بحث ساختار دو طبقه و یا به اصطلاح دو لایه این محصول است که باعث شده تا مشتریان بتوانند یک محصول با ارتفاع مناسب را برای فرزند خود خریداری کنند.

خرید استخر بادی کودک انگری بردز bestway 69109 | اینتکس ایران

هم چنین این نکته بسیار مهم است که از نظر رنگ بندی نیز شما می توانید با خیالی راحت یک محصول با رنگ های شاد و جذاب را در اختیار داشته باشید. در واقع بخش های داخلی این استخر از رنگ سفید و کف این محصول هم با رنگ آبی طراحی و عرضه شده است. هم چنین بخش اصلی و خارجی بدنه این محصول قرمز رنگ بوده و بر روی این استخر بادی ظاهر شخصیت های محبوب این انیمیشن نقش بسته است. برای راه اندازی این استخر بادی نیز شما باید سعی کنید تا به وسیله یک عدد پمپ باد مجزا فرآیند راه اندازی این محصول را انجام دهید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر زیبا از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

نوعخانگی
ظرفیت 890 لیتر
طول 202 سانتی متر
عرض 150سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت لایه ها0.32 میلی متر
جنس کف وینیل دولایه
پمپندارد
نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.3 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...