استخر بادی مستطیلی بست وی bestway 54009

bestway 54009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان

استخر بادی مستطیلی بست وی bestway 54009 یک استخر بادی با طراحی ایده آل و مناسب است که با توجه به ابعاد و اندازه ای که از خود ارائه کرده است باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت در جهت بازی و تفریح حتی برای بزرگسالان نیز از آن استفاده کنید. هم چنین در این راستا باید به چند نکته بسیار مهم نیز اشاره کنیم که این موارد باعث می شود تا شما اقدام به خرید این محصول کنید. این کالا ساختاری مستطیلی دارد که باعث می شود تا شما بتوانید در فضای داخل منزل ، حیاط خانه و یا ویلای خود به ساده ترین شکل ممکن از آن استفاده نموده و لذت ببرید. هم چنین شما این مزیت را نیز در اختیار خواهید داشت که برای راه اندازی این استخر هر لایه را به صورت مجزا باد کرده و از آن بهره مند شوید.

استخر بادی مستطیلی بست وی مدل bestway 54009

در واقع بر روی بدنه اصلی این محصول و بر روی هر یک از لایه های این کالا شما می توانید دریچه باد را مشاهده کنید که به وسیله خرید و تهیه یک پمپ باد به صورت مجزا فرآیند راه اندازی این کالا به سادگی برای شما فراهم خواهد شد. هم چنین دیگر نکته ای که می توان در خصوص این محصول بیان کنیم بحث رنگ این استخر است که ناحیه داخلی و بیرونی این استخر بادی به صورت یکدست آبی رنگ طراحی شده و تنها لبه اصلی این محصول است که با رنگ سفید طراحی و تولید شده است. هم چنین از نظر جنس و کیفیت نیز شما ساختاری از نوع PVC را شاهد خواهید بود که با آسودگی خاطر می توانید خرید این کالا را به ثبت برسانید. فروشگاه اینتکس ایران نیز استخر بادی مستطیلی بست وی bestway 54009 را با قیمت عالی و ارزان و با ارائه خدمات پس از فروش معتبر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

 نوع  خانگی
 ظرفیت 1161 لیتر
 طول 305 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی 3 کیلو گرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنین بالای 6 سال
 شناسه محصول برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...