استخر بادی قطر 152 کودک سبز Bestway 51026

Bestway 51026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان

استخر بادی قطر 152 کودک سبز Bestway 51026 یک استخر بادی منحصر به فرد در عین سادگی است که می تواند پیشنهاد بسیار مهیجی برای بازی و تفریح کودکان به شمار رود. اگر با فرا رسیدن فصل گرم سال شما نیز قصد دارید تا یک استخر بادی زیبا و جذاب را برای فرزند خود خریداری کنید ، این استخر از تولیدات برند بست وی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در همین رابطه در این بخش ویژگی های مختصر این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با آگاهی کامل اقدام به خرید این محصول بگیرید. در ابتدا باید عنوان کنیم که قطر این استخر 152 سانتی متر و ارتفاع این کالا نیز 30 سانتی متر می باشد که نشان از استاندارد بودن ابعاد این محصول دارد. از نظر ظرفیت آب نیز شما با یک استخر با ظرفیت 282 لیتری مواجه هستید که به سرعت می توانید اقدام به پر کردن فضای داخلی این محصول با آب کنید.

استخر بادی قطر 152 کودک سبز Bestway 51026

از نظر رنگ بندی نیز استخر بادی قطر 152 کودک سبز Bestway 51026 ساختاری یکدست سبز رنگ دارد که یکی از خصوصیات خوب طراحی این محصول بوده و یک رنگ عامه پسند نیز به شمار می رود. هم چنین از نظر کیفیت هم باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این استخر بادی PVC با رویه طرح چرم می باشد که به صورت ضخیم و بادوام شکل گرفته و نگرانی ها از بابت سریع آسیب دیدن محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است. شیوه راه اندازی این محصول هم کاری ساده و آسان خواهد بود زیرا هر لایه از این استخر بادی دارای یک دریچه باد بوده که می توانید کار راه اندازی این محصول را به سرعت انجام دهید. تمامی این توضیحات و نکات ذکر شده در این مطلب می تواند به شما کمک کند تا خریدی ایده آل را از فروشگاه ایران اینتکس به ثبت برسانید.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 282 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.18 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...