استخر بادی سه لایه با طرح مواج آبی Bestway 51005

Bestway 51005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
805,000 تومان

استخر بادی سه لایه با طرح مواج آبی Bestway 51005 از سری استخر های بادی بسیار عالی و با کیفیت بوده که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید، این کالا در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که به صورت گرد طراحی شده و سطح رویه آن از طراحی موجودات دریایی بهره می برد. لازم به ذکر است از مهمترین ویژگی ها و نکات مثبت این کالا می توان به کف بادی و مواج آن اشاره کرد، چرا که وجود این نوع طراحی باعث شده تا ایمنی کف استخر بسیار بالا رود تا در صورت برخورد کودک با کف استخر هیچ گونه آسیبی به بدن او وارد نشود بنابراین به همین علت بسیاری از والدین که به دنبال خرید محصولی ایمن و با کیفیت برای کودکان خود هستند، این استخر بادی را در گزینه های خرید خود قرار می دهند.

استخر بادی سه لایه با طرح مواج بست وی گفتنی است تولید این محصول با جنس بدنه باکیفیت و مرغوب موجب افزایش طول عمر آن شده و به همین دلیل بدنه این محصول از نوع پی وی سی فشرده تولید شده که کاملا مقاوم و بادوام بوده و بخش کناری آن نیز از نوع پی وی سی طرح دار می باشد. لازم به ذکر است برای استفاده از این استخر بادی ابتدا باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای کاملا صاف باز کنید و سپس با استفاده از دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه و پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی (قابل خریداری از فروشگاه اینتکس به صورت جداگانه) اقدام به راه اندازی کامل محصول نمایید. جهت خرید این استخر بادی جذاب، می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و یا از طریق سایت فروشگاه اینتکس اقدام به خرید آنلاین محصول نمایید.

استخر بادی سه لایه آبی مدل Bestway 51005

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 317 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ------------
ساک حمل ندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.7 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...