استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161

intex 57161

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
4,850,000
4,580,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161 محصولی کاملا مهیج و خاص است که قطعا وجود این طراحی در محصول باعث خواهد شد که مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن فضای ایده آلی را برای کودک خود به ارمغان آورند. نحوه نامگذاری این محصول همان طور که در تصاویر مشخص است به دلیل وجود طرح حیوانات زیبا بر روی این استخر به این صورت انجام گرفته است. در واقع بر روی این استخر بادی شما می توانید حیواناتی همچون میمون ، تمساح و فلامینگو را مشاهده کنید که سبب جذابیت دو چندان این محصول شده است. علاوه بر این ها رنگ اصلی این استخر بادی یکدست آبی می باشد که این آبی رنگ بودن محصول سبب شده تا کودکان یک کالای شیک و زیبا را مشاهده کنند. در کنار این موارد این استخر بادی دارای یک عدد حلقه بادی هم می باشد که کودکان به وسیله این بخش هم می توانند به بازی و تفریح بپردازند.

استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161 | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره کنیم که استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161 دارای یک عدد سرسره بادی بزرگ هم خواهد بود که بخش مهیج و جذاب این مجموعه بادی به شمار رفته و سبب می شود تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این استخر استفاده کرده و چندین کودک بتوانند با آن به بازی و تفریح بپردازند. بحث کیفیت و ضخامت بدنه این استخر بادی نیز از دیگر ویژگی های مهم این محصول به شمار خواهد رفت که قطعا با توجه به ضخیم بودن این محصول شما می توانید بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن این کالا از آن استفاده کرده و لذت ببرید. چندین توپ بادی هم در کنار این مجموعه وجود دارد که مکمل تجهیزات بادی این مجموعه خواهد بود. ابعاد و اندازه های این محصول را هم می توانید در بخش توضیحات و جدول مشخصات این استخر به بهترین شکل مشاهده کرده و در گام آخر خرید آن را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی سرسره دار طرح جنگل | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول   244 سانتی متر
 عرض 198 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 6.75 کیلوگرم
 تحمل وزن 81 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
دارای اسباب بازی های مجزا
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

احمدی

واقعا قشنگ ترین استخر بادی سرسره دار اینتکس همین مدله

295 روز پیش ارسال پاسخ