استخر بادی سایز بزرگ جدید بست وی Bestway 54006

Bestway 54006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان

استخر بادی سایز بزرگ جدید بست وی Bestway 54006 یکی از محبوب ترین انواع استخر های بادی است که با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر در اختیار شما قرار دارد. این استخر جذاب از ابعاد ویژه ای برخوردار بوده و برای استفاده در فضاهای بزرگ طراحی شده است. استخر بادی سایز بزرگ جدید بست وی Bestway 54006 یکی از نمونه های استخر بادی می باشد که علاوه بر ایجاد فضایی بزرگ جهت انجام تفریحات آبی، قابلیت جابه جایی آسان نیز دارد. در صورت نیاز به جابه جایی می توان این محصول را تخلیه کرد و در فضای جدیدی راه اندازی نمود. این استخر بادی دارای دریچه های بادی می باشد که بر روی بدنه قرار گرفته است و در زمان راه اندازی می توانید از طریق این دریچه های باد و یک پمپ باد، محصول را آماده استفاده کنید. این استخر بادی در مقایسه با حجم بزرگ، وزن ناچیزی دارد که حمل و جابه جایی آن را بسیار آسان می کند.

استخر بادی سایز بزرگ جدید بست وی آبی رنگ

هم چنین این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است که در برابر خراش و ساییدگی مقاوم بوده و در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده می باشد. لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز و برنده به این استخر بادی خودداری کرده و هم چنین از کشیدن این استخر بر روی زمین جلوگیری نمایید. ارتفاع این استخر بادی نیز کاملا استاندارد می باشد و برای استفاده بزرگسالان و کودکان نیز کاملا مناسب است. به همین جهت این محصول برای خانواده ها و تفریحات خانوادگی توصیه می شود. این استخر بادی در برابر نور خورشید نیز مقاومت زیادی دارد و قرار گرفتن این محصول در برابر نور خورشید موجب افت کیفیت نخواهد شد. استخر بادی سایز بزرگ جدید بست وی Bestway 54006 با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس ایران قابل خریداری است.

نوعخانگی
ظرفيت 778 ليتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولايه
پمپندارد
نوع پمپ ----
ساک حملندارد
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی: 4.2 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه دادن
 مناسب کودکان و بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...