استخر بادی حلقه ای اینتکس طرح هواپیما 58425

intex 58425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
710,000 تومان

استخر بادی حلقه ای اینتکس طرح هواپیما 58425 بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان است که از بدنه ای بزرگ و جادار برخوردار می باشد به طوری که کودکان به همراه دوستان خود مشغول بازی می شوند و از فضایی بزرگ و جادار بهره مند خواهند شد. استخر بادی مد نظر از دیواره های حلقه ای تشکیل شده است که خمیده بوده و با ساختاری بادی و مقاوم تشکیل استوار ترین محصول را داده اند. به همین خاطر است که می توان این محصول کاربردی و منحصر به فرد را برای ایجاد اوقات خوش در فصول گرم سال تهیه کرد و کودکان را نیز در کنار والدین مشغول تفریحات مورد علاقه نمود. استخر بادی به گونه ای ساخته شده است که سازگاری های لازم به جهت استفاده توسط کودکان را دارد و از بدنه ای ضخیم تشکیل شده است. به طوری که می توان آن را به عنوان یک استخر توپ نیز مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد.

استخر بادی کودک اینتکس طرح هواپیما

استخر بادی مد نظر ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که سازگاری زیادی از خود نشان می دهد و می تواند با قرار دادن تعداد زیادی توپ های رنگی بهترین موقعیت را برای سرگرم کردن کودکان رقم بزند. در واقع کاربرد این محصول در فصول سرد سال که نمی توان در محیط های باز به تفریحات آبی پرداخت تبدیل کردن آن به استخر بادی پر از توپ می باشد که در منزل و یا تمامی مکان های سرپوشیده ایجاد می شود. تهیه توپ های زیاد رنگی و پلاستیکی برای ایجاد چنین محلی لازم و ضروری است که بدنه را پر از توپ های رنگی می کند و می تواند بهترین و جذاب ترین فضا را برای بهره مندی کودکان مهیا سازد. هر یک از کسانی که تمایل به خرید استخر بادی حلقه ای اینتکس طرح هواپیما 58425 دارند که دارای کیفیت بالا و ضخامت در بدنه می باشد می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

نوع تفریحی
ظرفیت 250 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
 پرتابل
 وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...