استخر ایزی ست کودک طرح کیتی

28104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان

استخر ایزی ست کودک طرح کیتی از سری استخرهای فانتزی و جذاب کمپانی اینتکس به شمار می رود که کیفیت فوق العاده ای را از خود به جای گذاشته و مشتریانی که قصد خرید یک استخر بادوام و زیبا را دارند می توانند به ساده ترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و نهایت بهره و لذت را ببرند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر ساختاری گرد دارد و از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول ساختاری برزنتی دارد که به صورت سه لایه و مقاوم طراحی و ارائه شده است. هم چنین این برزنتی بودن محصول باعث شده تا این استخر از این حیث با نمونه های استخر پیش ساخته و استخرهای برزنتی بزرگسال نیز قابل مقایسه باشد. علاوه بر این ها تنها لبه اصلی این استخر است که نیاز به باد شدن دارد تا استخر شما شکل بگیرد.

خرید استخر ایزی ست کودک طرح کیتی

برای انجام این کار نیز شما نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خریداری کرده و سپس از آن جهت راه اندازی محصول بهره ببرید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول طرحی برگرفته از انیمیشن کیتی دارد که برای کودکان و خصوصا دختران یک شخصیت محبوب و دوست داشتنی خواهد بود. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که قطر 183 سانتی متری این کالا در کنار ارتفاع 51 سانتی متری این محصول نیز از دیگر ویژگی های خوب این استخر ایزی ست به شمار می رود. البته باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که این محصول تنها با پر شدن آب در داخل ان شکل می گیرد و شما نمی توانید بدون آب از آن استفاده کنید. تمامی این خصوصیات در کنار قیمت مناسبی که این استخر دارد سبب شده تا بتوانید آن را از سایت فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

فروش استخر ایزی ست کودک کیتی

نوع گرد
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 886 لیتر
 وزن 4 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 طراحی و رنگبندی داخلی شاد
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...