استخر ایزی ست کودک طرح خرچنگ intex 26100

intex 26100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان

استخر ایزی ست کودک طرح خرچنگ intex 26100 بهترین و مهیج ترین استخر برای استفاده کودکان می باشد که هم دارای بدنه ای بزرگ است که کودکان بتوانند به صورت دسته جمعی در آن تفریح داشته باشند و هم دارای قابلیت های منحصر به فرد است. طراحی این محصول مانند خرچنگ می باشد که در نتیجه می توان آن را به راحتی مورد استفاده کودکان قرار داد. با قرار دادن استخر ایزی ست مد نظر در حیاط و یا باغ و ویلا کودکان نیز در محیطی مجزا از والدین خود مشغول سرگرمی های آبی خواهند شد و به لذت در این زمینه دست پیدا خواهند کرد. این محصول بی نظیر قابل استفاده والدین به همراه فرزندان خود می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد.

 استخر ایزی ست کودک طرح خرچنگ intex 26100 از جنس با کیفیت وینیل ساخته شده است که با این وجود دارای طول عمر و دوام بالا می باشد. افرادی که قصد استفاده از آن را دارند می توانند در فصول گرم سال به صورت مداوم آن را در معرض آفتاب قرار دهند و دچار مشکل نشوند و در فصول سرد سال نیز به جمع آوری آن بپردازند. به این شیوه دوام محصول تضمین شده خواهد شد و شرایط برای داشتن آن بیش تر مهیا می شود. اگر شما قصد خرید استخر ایزی ست کودک طرح خرچنگ intex 26100 و یا سایر نمونه استخر های ایزی ست مناسب کودکان را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده تا سفارش خود را ثبت کرده و محصول مدنظر خود را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوعگرد ، ایزی ست
ظرفيت آب880 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
وزن3.5
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه ندارد
نوع پمپ ندارد
درپوش ندارد
برچسب تعمیرات ندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...