استخر ایزی ست کودک با آبپاش

Bestway 57326

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,170,000 تومان

استخر ایزی ست کودک با آبپاش بادی سر خود که به بدنه متصل شده است می تواند بهترین و خاص ترین شرایط را ایجاد سازد که برای رده سنی کودک مهیج و پر انرژی است. این استخر ایزی ست برای کودکان بالای 2 سال ساخته شده است و از طراحی فانتزی و زیبا تشکیل شده است. طرح های رویه محصول دریایی بوده اند و به صورت چاپی و ثابت بر روی دیواره ها قرار گرفته است. بنابراین کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند باید بدانند که ظاهر آن نیز دارای طول عمر بالا است و در گذر زمان تغییر نمی کند. وجود عروسک بادی که مانند ستاره می باشد در بخش لبه بادی سبب ایجاد سرگرمی برای کودکان شده است.

 این عروسک بادی در واقع همان آبپاش بادی سرخود است که برای داشتن آبتنی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و شرایط دلخواهی را فراهم می سازد. ساختار بدنه سازگار با کودکان بوده است که در نتیجه ایمنی و آرامش آن ها نیز تضمین می شود. استخر ایزی ست که مخاطبان کودک دارد ارتفاع مناسبی نسبت به قد این افراد دارد تا با قرار گیری در داخل استخر ایزی ست افراد دچار مشکل نشوند و یا مشکلات و خطرات مختلف آن ها را تهدید نکند. رنگبندی شاد و مهیج سبب افزایش میزان جذابیت استخر ایزی ست شده است که در نظر افراد بهترین گزینه به حساب می آید. برای خرید استخر ایزی ست کودک با آبپاش بادی سر خود و سایر نمونه های استخر ایزی ست برای بچه ها می توانید این محصول را در همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاه اینتکس ایران استفاده نمایید.

نوعگرد ، ایزی ست
ظرفيت آب477 ليتر
قطر152 سانتی متر
ارتفاع38 سانتی متر
وزن2.3 کیلوگرم
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
برچسب تعمیراتندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
دارای آبپاش سرخود
مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهدفترچه آموزشی ، بسته تعميرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...