استخر ایزی ست طرح آکواریوم اینتکس 76*305

Intex 28125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,300,000 تومان

استخر ایزی ست طرح آکواریوم اینتکس 76*305 پر فروش ترین محصول مسافرتی برای تفریحات ابی در گروه استخر های پیش ساخته برزنتی خانوادگی است که به تازگی طراحی و تولید شده است. این محصول ایجاد محیطی ایمن و استاندارد را می کند که در نتیجه علاقه مندان قادر به داشتن آن می باشند. زمانی که ایمنی برقرار باشد افراد بیش تری نسبت به خرید محصول اقدام می کنند و تمایل به استفاده از محیط آبی دارند. داشتن دیواره های محکم و بدنه ای که با استحکام بر روی سطوح قرار گرفته است سبب جذب مخاطب می شود و می تواند میزان محبوبیت آن را افزایش دهد.

استخر ایزی ست طرح آکواریوم اینتکس 76*305 لبه های بادی استخر ایزی ست دارای مزیت های زیادی هستند. مهم ترین مزیت آن ایجاد بخشی ضربه گیر خواهد بود. به طوری که زمانی که افراد به این بخش برخورد می کنند درد و آسیب را حس نخواهند کرد و در نتیجه می توانند بدون حس چنین عواملی مجدد به تفریحات خود ادامه دهند. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ساختار بدنه محصول باید مراقبت های لازم را انجام داد. این مراقبت ها شامل بخش بادی لبه استخر ایزی ست نیز خواهد شد. چرا که این بخش می تواند سبب راه اندازی آسان محصول شود و همچنین استحکام دیواره ها را میسر می کند. در صورت نداشتن سلامتی در این قسمت محصول استحکام استخر ایزی ست به خطر می افتد و دیگر نمی تواند تعادل لازم برای استفاده شدن را داشته باشد. برای خرید استخر ایزی ست طرح آکواریوم اینتکس 76*305 می توانید محصول را به صورت اینترنتی از وب سایت اینتکس ایران خریداری کرده و یا به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری مراجعه نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن10.2 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری 110 ولت
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
دارای انعطاف پذیری بالای بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...