استخر ایزی ست خانوادگی بیضی بست وی

Bestway 56461

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,000,000 تومان

استخر ایزی ست خانوادگی بیضی بست وی یکی دیگر از جذاب ترین و کاربردی ترین انواع استخر پیش ساخته خانوادگی بوده که به همراهتجهیزات جانبی استاندارد و متناسب با ابعاد بدنه خود طراحی و روانه بازار شده است.  نام بست وی بر روی دیواره محصول حک شده که در نهایت می توان با خیالی آسوده از بابت کیفیت و دوام و طول عمر به خرید آن اقدام کرد. محصول برای ایجاد استحکام زیاد با توجه به طول بزرگ بدنه دارای پایه های ضد زنگ می باشد. پایه های محصول بدنه را به صورت ثابت بر روی سطح زمین نگه می دارند و می تواند برای مدت زمان طولانی یا به صورت دائمی در محیط قرار گیرد.

 در نتیجه وجود این پایه ها بسیار لازم و ضروری است. ابعاد محصول بزرگ می باشد و برای ایجاد یک استخر بزرگ و جادار در نظر گرفته می شود. کاربرد آن نیز به خاطر وجود ابعاد بزرگ زیاد بوده است و در نتیجه علاقه مندان می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند. اما این ابعاد بزرگ باید دارای تعادل لازم در زمان استفاده باشد تا دیواره های پی وی سی واژگون نشده و بتوان از داشتن آن لذت برد. به همین خاطر است که در طراحی این استخر ایزی ست که با ساختار بیضی شکل بوده است پایه های مقاوم به کار رفته است که می تواند تضمینی برای استحکام و تعادل استخر ایزی ست بر روی سطوح مختلف باشد. بدنه دارای نردبان می باشد و همچنین درپوش نیز شامل آن شده است. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر ایزی ست خانوادگی بیضی بست وی و یا سایر نمونه های استخر ایزی ست و یا پیش ساخته را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعبیضی
ظرفيت آب15033 ليتر
طول549 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس لبه هاPVC بادشو دو لایه
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپ3028 لیتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
اقلام همراهنردبان ، بسته تعميرات ، دفترچه آموزشی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...