استخر ایزی ست بیضی 366*610 اینتکس

28194

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25,000,000 تومان

استخر ایزی ست بیضی 366*610 اینتکس بسیار شیک و با کیفیت شرکت اینتکس از جدید ترین استخر های ساخته شده با طراحی بدنه بیضی بوده که تولید سال جدید می باشد. این استخر کیفیت بسیار بالایی داشته و از فریم های ضد زنگ و کاملا مستحکم برخوردار می باشد. این کالا استخری است که بدنه ای از جنس پی وی سی با الیاف شمعی داشته و از ضخامت بالایی بهره مند می باشد. همچنین بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب، نور و همینطور گرمای آفتاب و حتی ساییدگی های سطحی بسیار مقاوم خواهد بود. این استخر کاربردی یکی از بزرگترین استخر های لبه بادی از شرکت اینتکس بوده که علاوه بر تفریحات آبی برای موارد صنعتی مانند پرورش ماهی نیز بسیار کاربردی خواهد بود.

خرید استخر ایزی ست بیضی 6 متری

همچنین استخر ایزی ست بیضی 366*610 اینتکس به همراه خود از لوازم جانبی کاملی برخوردار بوده و به دلیل وزن و حجم و همچنین قیمت مناسب خود بسیار مقرون به صرفه تر از استخر های بتنی و یا چوبی خواهد بود. این محصول در ابعاد و ظرفیت های دیگری نیز تولید شده تا بازه انتخاب و رفع نیاز های مصرف کنندگان افزایش یابد. امروزه فروش استخرهای اینچنینی بسیار افزایش یافته به این جهت که امکان راه اندازی سریع و بدون دردسر را با ابعاد و ظرفیت آب بالا دارند. از طرفی به دلیل داشتن هزینه های کمتر نسبت به احداث استخر بتنی نه تنها برای شنا و تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. جهت خرید و سفارش این کالا به سایت اینتکس ایران مراجعه کنید.

فروش استخر ایزی ست بیضی برزنتی

نوعبیضی
ظرفيت آب16628 ليتر
طول610 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس لبه هاPVC بادشو دو لایه
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپ5678 لیتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
اقلام همراهنردبان ، بسته تعميرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...