استخر ایزی ست بست وی سایز بزرگ خانوادگی

bestway 57289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان

استخر ایزی ست بست وی سایز بزرگ خانوادگی یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر پیش ساخته برزنتی با قابلیت راه اندازی ساده و سریع بوده که با قیمت مناسب روانه بازار می شود. این محصول که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته با توجه به داشتن کیفیت عالی امکانی ایجاد کرده تا خرید آن توسط بسیاری از علاقه مندان انجام می شود. این استخر ایزی ست مجهز و کامل بوده است به طوری که می توان آن را بلافاصله پس از خرید مورد استفاده قرار داد. این محصول در گروه استخر های فست ست می باشد. فست ست بودن به این معنا است که به راحتی و در مدت زمان کم می توان بدنه را راه اندازی نمود. برای داشتن راحتی نصب در این محصول فیلم اموزشی به خریداران داده می شود که در آن تمامی نکات لازم برای نصب استخر ایزی ست ذکر شده است.

استخر ایزی ست بست وی سایز بزرگ خانوادگی بنابراین افراد بدون نیاز به کمک می کنند این محصول را با مشاهده فیلم آموزشی راه اندازی و نصب کنند و در نتیجه به استفاده از آن بپردازند. ظرفیت آب داخل بدنه زیاد است چرا که ابعاد محصول بزرگ بوده است و می توان از آن به عنوان یک استخر دست جمعی استفاده کرد. وجود نردبان درپوش و زیر انداز سبب ایجاد شرایط دلخواه می شود که بهترین موقعیت برای افراد کسب می شود. علاوه بر این موارد محصول دارای پمپ تصفیه آب نیز بوده است که استخر ایزی ست را کامل تر و بهتر کرده است و امکان استفاده از آن را به مراتب راحت تر می سازد. چنانچه قصد خرید استخر ایزی ست بست وی سایز بزرگ خانوادگی را دارید می توانید از طریق نمایندگی اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری و تلفنی اقدام کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب13807 ليتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
وزن43.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت دو لایه
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
نردباندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...