استخر ایزی ست بست وی خانوادگی

Bestway 57308

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان

استخر ایزی ست بست وی خانوادگی بر خلاف تصور عده زیادی از افراد از بدنه ای بادی تشکیل نشده است که بتوان آن را در گروه استخر های بادی قرار داد. همچنین بدنه آن نیز از سازه های محکم تشکیل نشده است که آن را در دسته بندی استخر های پیش ساخته در نظر گرفت. اما با بدنه یک تکه و منسجم می تواند مانند تمامی این محصولات دارای قابلیت های مختلف باشد و شرایط گوناگون را تشکیل دهد. بدنه یک تکه است و دیوراه هایی با جنس پی وی سی الیاف شمعی را تشکیل داده است. تنها بخش بادی که شامل این محصول شده است در قسمت بالای آن می باشد و لبه استخر ایزی ست را تشکیل داده است. این قسمت دارای دریچه ای برای باد کردن می باشد و می تواند به راحتی به پمپ باد متصل شود.

در نتیجه راه اندازی این استخر به آسانی رخ می دهد و در مدت زمان کم صورت می گیرد. به دلیل ساختار دیواره محصول افراد می توانند آن را در شرایط مختلف مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول فاقد پمپ تصفیه آب می باشد اما دریچه هایی برای اتصال پمپ تصفیه آب بر روی بدنه ایجاد شده است. به همین خاطر علاقه مندان می توانند پمپ تصفیه آب را تهیه کرده و بر روی بدنه نصب نمایند. در این حالت به صورت مداوم دارای آب تمیز و عاری از آلودگی خواهند بود و از آن لذت می برند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر ایزی ست برزنتی برای خانواده و تفریحات آبی را دارید تنها کافی بوده به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب5377 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن6.9 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...