استخر ایزی ست اینتکس 84*457 با پمپ تصفیه

Intex 28158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
11,500,000
10,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس 84*457 با پمپ تصفیه یکی از کاربردی ترین انواع استخر پیش ساخته برزنتی خانوادگی بوده و توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. چرا که دارای مزیت های مختلف می باشد و در بین انواع گوناگون استخر پیش ساخته بهترین نمونه به حساب می آید. این محصول از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. به دلیل داشتن مقاومت بالا افراد می توانند محصول را در محیط های مختلف نصب کنند و به استفاده مداوم از آن بپردازند. این استخر ایزی ست به دلیل داشتن تجهیزات کامل پر فروش شده است چرا که هم دارای پمپ تصفیه آب می باشد و هم یک نردبان مقاوم نسبت به زنگ زدگی و شکستگی در کنار بدنه قرار گرفته است.

استخر ایزی ست اینتکس 84*457 با پمپ تصفیه از این رو در هر شرایطی می توان از داشتن آن لذت برد و به استفاده آسان از آن اقدام کرد. وجود این موارد در کنار استخر ایزی ست به صورت رایگان می باشد و افراد بابت داشتن آن ها هزینه ای جداگانه پرداخت نمی کنند. در نتیجه از این محصول به عنوان یک محصول به صرفه نیز یاد می شود که با پرداخت هزینه کم نسبت به خرید انواع استخر های دیگر می توان آن را به دست آورد. بدنه به اندازه ای جا دار و بزرگ است که تعداد زیادی از افراد یک خانواده و یا دوستان در داخل آن به تفریحات آبی مهیج می پردازند و از شرایط به وجود آمده لذت می برند. خرید استخر ایزی ست اینتکس 84*457 با پمپ تصفیه از طریق فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی انجام می شود.

نوعگرد
ظرفيت آب9792 ليتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
وزن22.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی اتومایتک
دارای دریچه مخصوص تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
اقلام همراهدفترچه راهنما ، دفترچه آموزشی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...