استخر ایزی ست اینتکس 84*396 بدون پمپ تصفیه

Intex 28143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
7,100,000
6,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس 84*396 بدون پمپ تصفیه یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع استخر پیش ساخته برزنتی بوده که ابعاد بزرگ بدنه آن موجب شده تا برای مصارف تفریحی خانواده و همچنین پرورش ماهی مورد استفاده قرار گیرد. به طوری که می توان از آن به عنوان یک استخر خانوادگی یاد کرد. عمق به وجود آمده در این محصول که به دلیل داشتن دیواره های بلند می باشد بدنه را استاندارد و منحصر به فرد کرده است. برخی از علاقه مندان که تمایل به داشتن استخر هایی با عمق زیاد دارند به سمت خرید استخر ایزی ست اینتکس 84*396 بدون پمپ تصفیه جذب می شوند و آن را با ارتفاع 84 سانتی متری خریداری می کنند. منظور از چهار متری بودن این محصول وجود قطر چهار متری بدنه می باشد.

استخر ایزی ست اینتکس 84*396 بدون پمپ تصفیه چرا که ساختار آن گرد می باشد و محیطی مفید را برای شنا و تفریحات آبی مهیا کرده است. از این رو در زمان استفاده از آن رضایت مخاطب جلب می شود و تمایل به استفاده مجدد از آن پیدا می کنند. با داشتن استخر ایزی ست کسانی که دارای محیط های بزرگ و شخصی می باشند می توانند امکانات تفریحات آبی را در نهایت کیفیت در دسترس داشته باشند و در نتیجه نیاز آن ها به داشتن تفریحات مهیج پاسخ داده شود. نحوه راه اندازی و نصب استخر ایزی ست ساده بوده است و زمان کمی را به خود اختصاص می دهد. این محصول را می توان به راحتی و با در نظر داشتن موقعیت های مختلف به وسیله یک پمپ باد راه اندازی و نصب نمود. استخر ایزی ست اینتکس 84*396 بدون پمپ تصفیه را از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب7290 ليتر
قطر396 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
وزن15.2 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی اتومایتک
دارای دریچه مخصوص تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...