استخر ایزی ست اینتکس 76*305 با پمپ تصفیه

intex 28121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,840,000 تومان

استخر ایزی ست اینتکس 76*305 با پمپ تصفیه از سری محصولات پر کاربرد است که از بدنه ای با لبه های بادی تشکیل شده است. بدنه از جنس وینیل می باشد که مقاومت بالایی نسبت به برخورد و ضربه و همچنین ساییدگی از خود نشان می دهد. بنابراین افراد به راحتی می توانند آن را در محیط های بیرون نیز نصب کنند. بدنه برای ایجاد موقعیت دلخواه دارای پمپ تصفیه آب می باشد. این پمپ دارای شلنگ های بزرگ و پهن بوده است که به دریچه هایی که بر روی بدنه در نظر گرفته شده است متصل می شود. این دریچه ها دو عدد در کناره های محصول بوده است که از یک سو آب وارد پمپ تصفیه آب می شود و از سوی دیگر از داخل پمپ تصفیه آب به وسیله شلنگ آب تمیز وارد بدنه می گردد.

استخر ایزی ست اینتکس 76*305 با پمپ تصفیه این روش برای تمیز نگه داشتن آب داخل استخر ایزی ست در نظر گرفته شده است و می تواند فضای داخل آن را عاری از عوامل بیماری زا کند. به همین خاطر است که وجود آن در محصول مورد نظر موجب جلب رضایت مخاطب و استفاده کنندگان شده است. این پمپ به صورت رایگان به خریداران داده می شود و جزو تجهیزات مهم و ضروری آن به حساب می آید. از این رو محصولی با تمامی امکانات مناسب را ایجاد کرده است. علاقه مندان جهت خرید استخر ایزی ست اینتکس 76*305 با پمپ تصفیه به نمایندگی اینتکس در سراسر کشور مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب خریداری کنند.

 نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن8 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهبسته آموزشی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...