استخر ایزی ست اینتکس برزنتی 122*457

Intex 26168

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس برزنتی 122*457 مجهز ترین و حرفه ای ترین استخر ایزی ست بوده که با برند اینتکس شناخته می شود. این بدنه جادار و منحصر به فرد است و با ایجاد محیطی بزرگ قادر مهیا کردن شرایط تفریحات آبی برای علاقه مندان می باشد. راه اندازی و نصب این محصول در مدت زمان کم و به سادگی صورت می گیرد. همان طور که از نام استخر مشخص است دارای قابلیت نصب آسان می باشد به طوری که تنها با باد کردن لبه های بادی محصول دیواره ها شروع به گرفتن استحکام می شوند و می توانند به حالت ایستاده قرار گیرند

استخر ایزی ست اینتکس برزنتی 122*457 در نتیجه استخر ایزی ست آماده استفاده و بهره برداری خواهد شد و افراد می توانند نسبت به داشتن انواع تفریحات آبی در داخل آن اقدام کنند. محصول مورد نظر دارای دریچه ای برای تخلیه آب داخل خود می باشد. چرا که حجم آب زیادی در داخل بدنه قرار می گیرد که تخلیه آن کار دشواری است. اما با این دریچه به راحتی می تواند آب را تخلیه نمود و بدنه را برای جمع آوری و یا تمیز کردن آماده کرد. بدنه محصول کاملا ضد حساسیت و مقاوم طراحی شده است. به طوری که اعضای یک خانواده در رده سنی مختلف قادر به قرار گیری در داخل آن می باشند و می توانند تفریحات آبی گروهی را ایجاد سازند. در صورت تمایل و علاقه به خرید استخر ایزی ست اینتکس برزنتی 122*457 می توان از طریق مراجعه حضوری و یا اینترنتی به نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.


استخر ایزی ست اینتکس برزنتی 122*457 یکی از محصولات پر فروش و قابل حمل بوده که توسط شرکت اینتکس تولید و به بازار عرضه شده است. این استخر در این مدل جزوء استخر های تقریبا کوچک با طراحی گرد این شرکت می باشد که برای انواع تفریحات آبی از جمله شنا و حتی پرورش ماهی و کشاورزی کاربرد فراوانی دارد. این نوع استخر در میان ساده ترین استخر های ایزی ست قرار می گیرد که از بدنه ساده برزنتی طراحی شده است. این استخر کالا دارای کیفیتی مناسب برای استفاده در هر مکان عم از فضاهای باز و بسته بوده که می تواند یک استخر با قیمت مقرون به صرفه با کاربرد های فراوان به منظور تامین نیاز های هر مصرف کننده ای باشد که از هیجان و لذت بی نظیر برخوردار می باشد. این نوع از محصولات یکی ازبهترین جایگزین ها برای استخر هایبتنی و یا چوبی بوده که به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل و نقل آسان و سریع، قابلیتنصب و جمع کردن در مدت زمان بسیار کم، قیمت مقرون به صرفه و همچنین کیفیت قابل قبول از فروش بالایی برخوردار بوده است. در کل باید گفت این محصول ازفروش بالایی برخوردار می باشد که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید

چگونگی طراحی و نوع ساخت استخر ایزی ست اینتکس برزنتی 122*457

طراحی و ساخت این استخر همانطور که اشاره کردیم از نوع گرد بوده و ظاهر ساده ای دارد که از جنس بدنه مقاوم تولید شده است. بدنه ای که حالت گرد مانند داشته و می تواند از لحاظ تفریحات آبی در هر سنین گزینه مناسبی برای شما محسوب گردد اما گفتنی است که طراحی قسمت داخلی این استخر به صورت کاشی وار بوده که به زیبایی آن افزوده است و با استخر های بیرون و ثابت که از دردسر زیادی برخوردار می باشند از فروش بالایی برخوردار می باشد. گفتنی است که بر رویبدنه این محصول از دریچه های مخصوص ورود و خروج آب نیز استفاده شده تا علاوه بر راحتی جهت پر کردن آب استخر از خالی کردن آب نیز در مدت زمان کوتاه برخوردار باشد. این استخر آب قابلیت نصب پمپ های تصفیه آب را بر روی خود داشته که مهم ترین ویژگی این استخر محسوب می شود.

ابعاد و حجم آب استخر ایزی ست اینتکس برزنتی 122*457

استخر ایزی ست گرد اینتکس در این مدل با قابلیت حمل دارای ابعاد مناسبی مطابق با فضای شما عزیزان شامل قطر 457 سانتی متر، ارتفاع 122 سانتی متر و ظرفیت آب 13807 لیتر بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی خانوادگی و همچنین سایر کاربردهای این استخر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و همچنین این ابعاد یکی از مناسب ترین و استاندارد ترین ابعاد های استخر های ایزی ست بوده که پاسخگوی تمامی  نیازهای ما مصرف کنندگان خواهد بود که از ابعاد مناسبی برای هر محیط برخوردار بوده است. همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره شد، ظرفیت آب این استخر حدودا 13807 لیتر بوده که ظرفیت آبی بسیار مناسب و قابل قبول برای چنین ابعادی خواهد بود.

نحوه راه اندازی استخر ایزی ست اینتکس برزنتی 122*457

استخر ایزی ست فوق نسبت به تمامی استخرهای دیگر از روش راه اندازی متفاوتی برخوردار بوده است. استخری که هیچ نوع فریم و همچنین پایه ای برای راه اندازی همراه خود ندارد و برای راه اندازی این استخر ایزی ست در واقع پس از باد زدن به لبه باد شو و پر کردن استخر از آب به صورت خودکار شکل خواهد گرفته است. برای باد زدن به قسمت لبه نیز می بایست از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی ( قابل خریداری از شرکت اینتکس بصورت جداگانه) استفاده کنید. استفاده از کوچکترین پمپ باد اینتکس نیز برای راه اندازی این قسمت از بدنه استخر کافی خواهد بود. بنابراین از مهمترین روش های مراقبت و نگهداری از این استخر ایزی ست می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و استفاده از یک زیرانداز مطمئن برای استفاده در فضای باز اشاره کرد و همچنین استاندارد باد زدن به این استخر نیز می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی این کالا بگذارد.

 نوعگرد
ظرفيت آب13807 ليتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
وزن43.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت دو لایه
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
نردباندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...