استخری ایزی ست اینتکس 76*366 با پمپ تصفیه

Intex 28131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان

استخری ایزی ست اینتکس 76*366 با پمپ تصفیه جزو محصولات اصل می باشد که با کیفیت بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. سازگار بودن بدنه این محصول با محیط بیرون بسیار زیاد است و سبب پر فروش شدن آن می شود. چرا که اغلب علاقه مندان تمایل به داشتن امکانات تفریحات آبی در محیط خارج از خانه را دارند و ایجاد آن در محیط های باز را دارند. به همین خاطر است که این محصول را مورد پسند قرار می دهند و به خرید آن نیز اقدام می کنند. استخر ایزی ست اینتکس اورجینال دارای لبه های بادی از جنس وینیل است که سازگار ترین جنس برای یک محصول بادی می باشد. این نمونه از استخر ایزی ست را می توان با خیالی آسوده در معرض آفتاب قرار داد و از مقاومت آن لذت برد.

استخری ایزی ست اینتکس 76*366 با پمپ تصفیه چرا که برخی از محصولات بی کیفیت با قرار گیری در معرض اشعه آفتاب دچار آسیب می شوند و به سرعت از بین می روند. در نتیجه ادامه استفاده از آن ها میسر نخواهد شد. برای داشتن اطمینان بیش تر نیز افراد می توانند برای این استخر ایزی ست سایبان تهیه کنند. سایبان از جنس با کیفیت بوده است که فاقد احتمال آفتاب سوختگی می باشد. در نتیجه به راحتی بدنه را از احتمالات و آسیب ها در امان نگه خواهد داشت. چنانچه قصد خرید استخری ایزی ست اینتکس 76*366 با پمپ تصفیه را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصل بودن کالا و همچنین مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور درب منزل دریافت نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب5621 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن13 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهفیلتری
نوع پمپ2006 لیتری 120 ولت
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابل استفاده برای پرورش ماهی
اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...