اسباب بازی بادی خروس جنگی اینتکس

intex 44601

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان

اسباب بازی بادی خروس جنگی اینتکس جزو دسته بندی اسباب بازی های بادی و مهیج می باشد که به جهت تخلیه انرژی کودکان استفاده می شود به طوری که از بروز آسیب در آن ها جلوگیری شود و بتوان از وجود آن بهره مند شد. اسباب بازی بادی خروس جنگی برای مبارزه های سرگرم کننده کودکان استفاده می شود و موقعیت استانداردی را ایجاد می کند تا بدون آسیب دیدن کودکان بتوان از موقعیت به دست آمده لذت برد و از داشتن آن بهره مند شد. این محصول از بدنه ای ضد حساسیت برخوردار می باشد تا کودکان با استفاده از آن دچار مشکل نشوند و بتوانند بهترین اوقات را کسب کنند. همینطور از بدنه ای ضخیم تشکیل شده است که با ضربه و برخورد آسیبی شامل این محصول نشود و بتوان از موقعیت به وجود آمده بهره مند شد. 

این محصول خاص و منحصر به فرد دارای طراحی ویژه می باشد که دایره های بادی را شامل شده است که به دور کمر کودکان کشیده می شوند و می تواند از آسیب دیدن آن ها جلوگیری شود. این محصول رنگبندی متنوع و خاص نیز دارد به طوری که در نظر کودکان جذابیت دارد و می تواند برای آن ها بهترین اوقات را تشکیل دهد. در هر صورت داشتن این نمونه از محصولات بادی و منحصر به فرد برای ایجاد اوقات فراغت مناسب در کودکان لازم و ضروری است و در نتیجه می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند و مشکلی را برای آن ها ایجاد نکند. برای جلوگیری از آسیب دیدن کودکان در زمان مبارزه و بازی های مهیج ساخته شده است که طرفداران زیادی دارد و می توان با قیمت مناسب آن را تهیه کرد. چنانچه قصد خرید اسباب بازی بادی خروس جنگی اینتکس را دارید به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید.

 نوع تفریحی
 طول 80 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس PVC نرم
 وزن 1.8 کیلو گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...