تفریحات آبی که شامل گشت و گذار در محیط های آبی می شود همواره برای عده زیادی از افراد جذابیت دارد و هیجان انگیز است اما برخی دیگر از افراد به صورت حرفه ای این تفریحات را انجام می دهند و در این زمینه مهارت دارند. قایق بادی یکی از بهترین وسیله ها جهت گشت و گذار در محیط های این چنینی است که از تنوع زیادی نیز برخوردار می باشد به طوری که به جهت داشتن تفریحات مهیج آبی می توان از نمونه های آن استفاده کرد و از داشتن آن بهره مند شد. قایق بادی انواع گوناگونی دارد که برخی از آن ها قابلیت استفاده در محیط آب های آرام را دارند و برخی دیگر برای استفاده در آب های خروشان می باشند و سرعت و شتاب زیادی را به خود اختصاص می دهند. برخی دیگر از قایق های بادی نیز قابلیت نصب موتور بر روی خود دارند به طوری که افراد می توانند در گشت های ساحلی و یا در مسابقات قایقرانی نیز از آن ها استفاده نمایند. به هر حال این محصولات متنوع بوده اند و ساخت شرکت های معتبر از جمله اینتکس و بست وی می باشند تا دیگر نیازی به خرید قایق های دیگر نباشد و بتوان بدون مشکل و یا هزینه اضافه بابت اجاره قایق از قایق شخصی خود استفاده کرد. ظرفیت های مختلف نیز شامل این محصول می شود که هم می توان به صورت تک نفره و دو نفره از آن استفاده کرد و هم محصولاتی با ظرفیت خانوادگی دارد. به همین خاطر است که طرفداران زیادی دارد و با قیمت ارزان اما کاربرد زیاد و قابلیت های فراوان در اختیار علاقه مندان بوده است و می تواند برای آن ها بهترین موقعیت را ایجاد سازد. با توجه به چنین مواردی کسانی که به دنبال خرید با کیفیت ترین قایق بادی می باشند که دارای سرعت و شتاب زیاد در مسیر آب بوده است می توانند با مطالعه مطالب زیر به آگاهی دست پیدا کنند و با این محصول آشنا شوند.

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن پرو 68309

در میان تمامی قایق های بادی برند اینتکس شهرت و آوازه زیادی پیدا کرده است به طوری که افراد با خرید هر یک از این محصولات به محصولی با دوام و سازگار دست پیدا می کنند. قایق بادی اینتکس در مدل ها و طرح های مختلف ایجاد شده است و افراد می توانند خرید هر یک از آن ها را انجام دهند. قایق بادی اینتکس مدل اکسکروشن پرو دارای ظرفیت دو نفره می باشد که دوام و طول عمر بالایی دارد و در نهایت می تواند با سرعت و شتاب زیاد در مسیر آب به افراد لذت حضور در این محیط را ببخشد. بدنه محصول کشیده می باشد و بخش انتها و ابتدای آن نوک تیز بوده است. به همین خاطر است که شتاب بیش تری دارد و می تواند مسیر آب را به راحتی بگشاید. با این وجود کسانی که به دنبال خرید محصولی دو نفره می باشند که دارای نشیمن و تکیه گاه بادی و مواج می باشد می توانند این محصول را مد نظر قرار دهند و نسبت به خرید آن نیز اقدام نمایند.

خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر k2 68307

نمونه ای دیگر از قایق بادی اینتکس با ظرفیت دو نفره طراحی و تولید شده است که ظاهری خاص و منحصر به فرد دارد و از رنگبندی جذاب برخوردار می باشد. به طوری که تمامی علاقه مندان می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و از داشتن آن لذت ببرند.قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر k2 محصولی سازگار با بدنه ضخیم می باشد که غیر قابل نفوذ نسبت به آب نیز بوده است و در نتیجه می توان بدون هر گونه مشکل در مسیر آب های آرام و یا خروشان از وجود این وسیله کاربردی لذت برد. قایق بادی مد نظر طراحی استاندارد و ایمن دارد به طوری که سرعت و شتاب بالا موجب خرابی آن نخواهد شد. در نتیجه با داشتن بدنه کشیده و نوک تیز می تواند شتاب زیادی به خود بگیرد و در مسیر حرکت در آب بهترین موقعیت را ایجاد کند. قایق بادی برند و اصل است که دوام و طول عمر دارد و با داشتن قابلیت ضد حساسیت می توان بهترین موقعیت ها را از آن به دست آورد. در این صورت خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود.

خرید قایق بادی اینتکس مدل چلنجر 68306

دیگر محصولی که با ظرفیت دو نفره در اختیار استفاده کنندگان قرار گرفته است تا در صورت تمایل خرید آن را انجام دهند قایق بادی اینتکس مدل چلنجر می باشد که تمامی مزیت های لازم را دارد و با داشتن دوام و طول عمر می توان از وجود آن لذت برد. این محصول با ظرفیت دو نفره دارای دو نشیمن مجزا از هم می باشد که تکیه گاه بادی و مواج نیز دارد و در واقع هر یک از افراد دارای محل نشستن جدا از هم می باشند. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و به دنبال آن سرعت و شتاب زیادی به دست می آید. قایق بادی اینتکس برند و اصل می باشد و دارای بدنه ضخیم با سازگاری زیاد و داشتن قابلیت ضد حساسیت است. از این رو خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می گردد.

خرید قایق بادی بست وی مدل کایاک 65077

از سری محصولات جدید شرکت بست وی قایق بادی بست وی مدل کایاک است که طراحی کشیده با بدنه نوک تیز دارد تا در موقعیت های مختلف دارای سرعت و شتاب بالا باشد. این محصول با داشتن ظرفیت دو نفره دارای نشیمنگاه مجزا از هم و بادی بوده است تا هر یک از افراد به صورت جداگانه در کنار هم قرار گیرند و موقعیت تفریحات آبی را کسب نمایند. کسانی که قصد خرید محصولی با دوام و با شتاب بالا را دارند به نمایندگی مراجعه کرده و این قایق حرفه ای را مورد خریداری قرار دهند.

خرید قایق بادی با کیفیت و اصل برای دریا

قایق های بادی معرفی شده در بخش بالا دارای مزیت های مختلف می باشند که هم طراحی به خصوصی دارند و هم می توان از آن ها در طی سال های زیاد بهره مند شد. در صورت تمایل به خرید هر یک از این موارد به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید.