به منظور آشنایی با استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161 که از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد و دارای ساختاری استاندارد و ایمن برای تفریحات مهیج آبی کودکان بوده است موارد زیادی مطرح می شود که شامل طراحی ظاهری محصول و کیفیت و ساختار داخلی بدنه می شود. این محصول بی نظیر بدنه ای بزرگ و جادار دارد تا کودکان به همراه دوستان خود در داخل محصول حضور داشته باشند و از آن لذت ببرند. استخر بادی مد نظر جزو پارک بادی نیز محسوب می شود که با داشتن بهترین موقعیت و شرایط توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها اوقات خوشی را ایجاد سازد که مورد علاقه آن ها نیز می باشد. این محصول دارای بخش های مختلف است که سبب سرگرم شدن کودکان می شود و همچنین دارای طراحی استاندارد و ایمن نیز می باشند که کودکان دچار مشکل نشده و بتوانند اوقات خوشی را کسب کنند. استخر بادی مد نظر دارای آبپاش بادی نیز می باشد که برای کودکان جذابیت دارد و سبب ایجاد تفریحات مهیج آبی و آبتنی در چنین شرایطی می شود. از این رو می توان با اطمینان کامل از مزیت های آن و طراحی به روز و شیک آن نسبت به خرید محصول اقدام کرد و بهترین موقعیت را کسب کرد و در نهایت توانست در طی مدت زمان طولانی از آن استفاده نمود. طراحی این استخر بادی به گونه ای می باشد که تنها در فضای باز کاربرد دارد و برای قرار گیری در فضای باز نیز دارای سازگاری می باشد. با این وجود است که در معرض تابش خورشید مقاومت دارد و بخش کف آن از ضخامت زیادی تشکیل شده است تا بر روی سطوح مختلف قرار گیرد و دچار هیچ مشکلی نشود که افراد را در معرض آسیب قرار دهد. به منظور خرید استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161 مطالب زیر را با دقت مرور نمایید و در نهایت خرید خود را ثبت کنید.

وجود عروسک بادی در استخر بادی مد نظر

از آن جایی که محصول برای رده سنی کودک ساخته شده است طراحی فانتزی و رنگارنگ دارد که مورد علاقه آن ها می باشد و می تواند بهترین لحظات را برای آن ها رقم بزند. در ساختار این استخر بادی عروسک بادی وجود دارد که در بخش لبه بدنه قرار گرفته اند و بر روی دیواره واقع شده اند. این عروسک های بادی هم ایجاد جذابیت زیاد در محصول می کند و هم باعث سرگرم شدن بیش تر کودکان می شود. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و جزو پر فروش ترین استخر بادی مدل پارک بادی می باشد. یکی از محبوب ترین بازی هایی که در داخل استخر بادی شکل می گیرد و به وسیله وجود عروسک بادی بر روی دیواره انجام می شود بازی با حلقه است. عروسک بادی مدل فلامینگو در کناره بدنه استخر بادی وجود دارد که مکانی برای حلقه بازی می باشد. این بخش از بدنه فانتزی و جذاب بوده است و سبب جلب توجه کودکان می شود. به این صورت با وجود حلقه بادی که در این ساختار قرار دارد کودکان می توانند بازی و سرگرمی های مختلف را در داخل استخر بادی داشته باشند و از این قسمت از محصول لذت ببرند و ساعات طولانی به این تفریحات آبی بپردازند. بخش دیگری از بدنه که شامل عروسک بادی می شود بخشی برای بازی با توپ است که بادی و منحصر به فرد می باشد و طراحی رنگارنگ و شاد دارد. به طوری که افراد می توانند با توجه به روحیه کودکان محصول را در اختیار آن ها قرار دهند و برای آن ها موقعیت استاندارد و ایمن را رقم بزنند. توپ های پلاستیکی و رنگارنگ در ساختار این قسمت از محصول وجود دارد که بازی و تفریحات مهیج را رقم می زند و برای کودکان محبوبیت دارد. با این وجود است که می توانند ساعات طولانی به چنین تفریحاتی بپردازند و از آن لذت ببرند و در نهایت اوقات فراغت خوبی را داشته باشند. عروسک بادی به شکل میمون نیز در حاشیه دیگر استخر بادی قرار دارد که سبب بازی کودکان می شود. از آن جایی که عروسک بادی مد نظر فانتزی نیز می باشد و قابلیت جداسازی از روی بدنه را نیز دارد کودکان می توانند در هنگام بازی در آب این عروسک بادی را نیز مورد استفاده قرار دهند و از ان بهره مند شوند و به این صورت اسباب بازی اضافه را وارد بدنه استخر بادی نکنند.

امکان تخلیه آب استخر بادی به روش آسان

بدنه استخر بادی پر از آب می شود و این آب با شلنگ آب تامین می گردد اما در زمانی که نیازی به استفاده از استخر بادی نمی باشد و افراد تمایل به جمع آوری آن دارند بخشی ایجاد شده است که سبب تخلیه آب می شود و در واقع دریچه ای استاندارد برای این کار می باشد. دریچه باز شده و میزان آب داخل بدنه خارج می شود و در نهایت محصول برای جمع آوری آماده شده و بهترین موقعیت را خواهد داشت. اتصال بخشی که برای تامین آب آبپاش بادی می باشد به این قسمت نیز سبب کارکردن آبپاش بادی می شود که دور تا دور دیواره را در بر می گیرد و می تواند آبتنی مهیجی را برای کودکان رقم بزند. در این صورت طرفداران زیادی به سمت خرید محصول کشیده می شوند که هم دارای عروسک بادی می باشد و هم آبپاش بادی دارد که در ساختار آن وجود دارد و می توان از آن در روز های گرم تابستان لذت برد. آبپاش بادی امکان آبتنی آسان را برای کودکان مهیا کرده است و آب آن نیز به راحتی تامین می شود و در نهایت می توان از این استخر بادی به راحتی استفاده کرد.

سرسره بادی مقاوم در ساختار استخر بادی

این دسته از استخر های بادی به دلیل وجود سرسره بادی شهرت دارند و شناخته می شوند که دارای بخشی استاندارد و ایمن بوده اند و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. سرسره بادی مقاومت زیادی دارد و از بخشی با کیفیت تشکیل شده است که مانند بدنه استخر بادی در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد. از آن جایی که کودکان بر روی این بخش از محصول بازی های مهیج انجام می دهند بدنه در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی دارد و می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری در اختیار کودکان باشد و برای آن ها تفریحات آبی متناسب با روحیاتشان را میسر سازد. رنگبندی محصول جذاب و شاد است که در بخش سرسره بادی نیز این مسئله مشخص می باشد. علاوه بر این موارد بدنه محصول دارای قابلیت سازگار با پوست کودکان و ضد حساسیت بودن می باشد و برای آن ها سازگار ترین حالت ممکن را ایجاد می کند. در این صورت افراد می توانند خرید آن را با خیالی آسوده و قیمت مناسب برای کودکان انجام دهند تا در روز های تابستانی که هوا مطلوب برای آبتنی می باشد از داشتن آن لذت برده و بهترین موقعیت را کسب نمایند. 

خرید بهترین استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161

همان طور که در بالا اشاره شد استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161 محصولی برای رده سنی کودک می باشد که دارای بخش های مختلف است و می توان از داشتن آن لذت برد و بهترین اوقات را کسب کرد. این محصول بی نظیر برای استفاده در فضای باز ساخته شده است و رضایت مخاطب را جلب می کند. به جهت خرید استخر بادی مد نظر به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه نمایید.