گارانتی اینتکس ایران

رضایتمندی مشتریان و همراهان عزیز همواره از اولویت های مهم اینتکس ایران بوده تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد و خاطره خوبی از خرید اینترنتی محصولات تفریحی و سفری برای شما باقی بگذارد. با این وجود امکان داشته تا مشتریان محترم پس از خرید با مسائلی متفاوت روبرو شده تا استفاده از محصولات خریداری شده با چالش هایی همراه باشد. در نظر داشته باشید تمامی محصولات قبل از ارسال از نظر سلامت کنترل می‌شوند و به صورت اصولی بسته بندی شده و به صورت پلمپ برای شما ارسال خواهد شد. در ادامه می توانید شرایط ضمانت ، شرایط بازگشت و یا مرجوعی محصولات را مطالعه نمایید.

شرایط بازگشت کالا

اینتکس ایران همسو با ماده 37 قانون تجارت الکترونیک در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان شرایط بازگشت کالا را بنا به هر دلیلی برای مشتریان عزیز مهیا ساخته است. در هر معامله از راه دور مصرف‌کننده هفت روزکاری وقت برای انصراف (حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد. تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. در نظر داشته باشید همانطور که پیش تر اعلام شد محصولات برند اینتکس و بست وی همچنین تمامی کالاهای بادی به صورت پلمپ رسیده پس برای استفاده از شرایط بازگشت کالا موارد زیر را رعایت بفرمایید:

  •  لطفاً قبل از هر اقدامی، با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. بازگشت كالا صرفاً با هماهنگی كارشناسان ميسر خواهد بود لذا از ارسال کالا بدون هماهنگی با ما جداً خودداری نمایید.
  •  لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداًً خودداری شود.
  •  استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌ پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به صورت مناسب بسته بندی شده و به آدرس پستی ما بازگردانده شود.خدمت 
  •  تغییراتی که مشتری با هر هدف بر روی کالا بوجود آورد مانند برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • شرایط بازگشت کالا به منزله انصراف مصرف کننده از خرید محصول بوده به همین دلیل اگر تحت هر شرایطی محصولات از بسته بندی خود خارج شوند شامل این سرویس نخواهند بود.
  • در نظر داشته باشید منظور از پلمپ بودن محصولات بادی پرس شدن هر کالا توسط کمپانی سازنده و قرار گرفتن آن داخل بسته بندی در داخل کارخانه سازنده بوده و به محض خارج شده از بسته بندی فرم اولیه جعبه آن ها دچار تغییرات شده ، پس برای استفاده از سرویس بازگشت کالا هرگز عملی که موجب آسیب به پلمپ اصلی محصولات شده انجام نداده و محصول را در حالت اولیه ارسال شده به فروشگاه برگشت بزنید.
  • در نظر داشته باشید مبل های شنی ، بین بگ و هپی چیر که متناسب با خواسته مشتری و با رنگ پارچه انتخابی هر فرد تولید شده امکان استفاده از این سرویس را ندارند.
  • اگر محصول به همراه گیف برای مشتری ارسال شده ، در زمان بازگشت کالا حتما گیف ارسالی نیز بازگشت زده شود.
  • از زمان اعلام مشتری برای بازگشت کالا ، فروشگاه تنها 7 روز کاری فرصت برای تحویل محصول توسط مصرف کننده را در نظر خواهد گرفت . بدیهی بوده بعد از گذشت این زمان امکان استفاده از سرویس برگشت کالا وجود نخواهد داشت.
  • بعد از تحویل شدن کالا به اینتکس ایران ، با توجه به نوع محصول و شرایط بسته بندی اصلی کالا، محصول تست و اعلام نظر نهایی توسط کارشناسان ظرف مدت دو روز کاری خدمت مصرف کننده خواهد بود.
  • تایید نهایی برای استفاده از این سرویس منوط به نظر کارشناسان اینتکس ایران مبنی بر پلمپ بودن محصول خواهد بود.
  • در صورتی که محصول ارسالی به اینتکس ایران با اعلام نظر کارشناسی در حالت اولیه نبوده ، هزینه های ارسال مجدد محصول نیز بر عهده خریدار است.
  • در نظر داشته باشید در صورت تایید امکان استفاده از سرویس بازگشت کالا برای مشتری ، مصرف کننده امکان جایگزین کردن محصول عودت داده شده با کالایی دیگر را دارد. بدیهی بوده در صورت وجود اختلاف قیمت محصول بین دو سمت معامله یعنی اینتکس ایران و مصرف کننده نیاز به پرداخت مابه تفاوت خواهد بود.

شرایط مرجوعی کالا

محصولات برند اینتکس و بست وی پیش از بسته بندی در کارخانه سازنده تحت شرایط تست قرار گرفته و کاملا سالم و اصولی پلمپ شده اند. به همین دلیل بوده که اینتکس ایران از سلامت فیزیکی محصولات عرضه شده کاملا آسوده خاطر است. اما اگر شما اولین نفر بوده که محصولات بادی خود را حالت نقض فنی دریافت کرده باشید ، اینتکس ایران برای شما شرایط مرجوعی و عودت کالا را در نظر گرفته که می توانید در بخش زیر به مطالعه این موارد بپردازید:

  • در صورتی که کالای ارسال شده با مشخصات فنی اعلام شده در زمان خرید مغایرت داشته باشید امکان مرجوع کردن محصول وجود دارد. در نظر داشته باشید در این نوع از مرجوعی ملاک تنها مشخصات فنی قید شده بر روی بسته بندی اصلی محصولات و مشخصات فنی قید شده در داخل صفحه همان محصول داخل سایت بوده و به دلیل تغییرات مدوام ظاهری و جزیی محصولات برند اینتکس و بست وی توسط کمپانی سازنده ، تفاوت ظاهر محصول به هیچ عنوان ملاک نمی باشد.
  • در صورت وجود هر نوع مغایرت ظرف مدت 24 ساعت از زمان تحویل کالا مغایر هر فرد زمان داشته تا مراتب را به اینتکس ایران اعلام کرده و ظرف مدت 7 روز کاری محصول را به فروشگاه تحویل دهد. در این نوع مرجوعی تحت هیچ شرایطی نباید محصول از بسته بندی اصلی خود خارج شده و بسته بندی و کارتن محصول بدون هیچ نوع آسیبی با شرایط پلمپ کارخانه سازنده به اینتکس ایران تحویل شود. بدیهی بوده در صورت خارج کردن محصول از بسته بندی ، آسیب به بسته بندی آن نظیر نوشتن بر روی کارتن ، لیبل زدن ، پاره کرده و مواردی از این دست امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد بود.
  • بعد از تحویل محصول مغایر به اینتکس ایران ظرف مدت 2 روز کاری نظر کارشناسی به مصرف کننده اعلام شده و در صورت تایید مغایرت محصول درست برای مصرف کننده مجدد ارسال می باشد.
  • در نظر داشته باشید تنها در صورت تایید مغایرت هزینه ارسال محصولات بر عهده فروشگاه بوده در غیر اینصورت تمامی هزینه ها با مصرف کننده خواهد بود.
  • همانطور که پیش تر نیز گفته شد اگر شما اولین فردی باشید که محصول خریداری شده آن دچار نقض فنی کارخانه نظیر پرس نشدن بوده به محض راه اندازی محصول و رویت این نقض نیاز بوده تا اقدام به فیلمبرداری و عکس برداری از بخش مورد نظر کرده و مراتب را به پشتیبانی اینتکس ایران اعلام کنید. برای اعلام وجود هر نوع نقض فنی تنها 24 ساعت از زمان تحویل کالا فرصت خواهید داشت.
  • در نظر داشته باشید تمامی محصولات بادی صرفا باید با پمپ باد های مخصوص محصولات بادی راه اندازی شده و اکثر تولیدات برند اینتکس دارای دریچه ایر لوک می باشد. راه اندازی غیر اصولی محصولات با پمپ های متفرقه و یا آسیب رساندن به دریچه محصولات توسط مشتری امکان مرجوعی کالا را از بین خواهد بود.
  • در زمان راه اندازی محصولات بادی نیاز بوده تا بدنه آن ها در حد استاندارد باد شده به طوری که صرفا چین و چروک آن از بین رفته و با دست زدن به محصول میزانی نرمی و انعطاف پذیری قابل رویت باشد. باد کردن بیش از حد محصول توسط مشتری و آسیب زدن به بدنه کالا امکان استفاده از شرایط مرجوعی را از میان می برد.
  • لوازمی مانند مبل بادی، تخت بادی ، تشک بادی ، تشک روی آب ، تشک بادی داخل ماشین ، قایق بادی و .... دارای میزان وزن قابل تحمل مشخص بوده که می توانید بر روی بسته بندی کالا آن را رویت کنید. وارد کردن وزنی بیش از مقدار استاندارد به بدنه محصولات و بروز هر نوع آسیب شامل نقض فنی و شرایط مرجوعی نمی باشد.
  • مواردی نظیر استخر بادی ، استخر ایزی ست و استخر پیش ساخته نیاز بوده تا در زمینی مسطح و بدون شیب راه اندازی شده و برای کف آن ها از زیرانداز استاندارد استفاده کنید. آسیب وارد شدن به کف محصولات در صورت عدم استفاده از زیر انداز و یا قرار داشتن کالا بر روی سطح سست و شیبدار شامل موارد نقض فنی نمی باشد.
  • در نظر داشته باشید راه اندازی استخر پیش ساخته توسط مصرف کننده و هر فردی به غیر از نصاب مورد تایید دفتر و بروز هر نوع آسیب در بدنه محصولات ، نقض فنی به حساب نخواهد آمد.
  • در نظر داشته باشید محصولات برند اینتکس و بست وی در داخل کارخانه توسط دستگاه تست سلامت شده و بدون هیچ نوع سوراخی می باشند. زدگی یا سوراخ ریزی بر روی سطح محصول بر اثر ضربه توسط مشتری ایجاد شده باشد نقض فنی کارخانه نبوده و امکان مرجوعی ندارد.
  •  پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان پشتیبانی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌ شود. در صورت عدم دریافت کالای سالم و بدون ایراد توسط مشتری، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد اینتکس ایران در انبار باقی می‌ ماند و با انقضای این مهلت فروشگاه در قبال کالا و زیان‌ های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ضمانت اصالت کالا

در نظر داشته باشید تمامی محصولات عرضه شده توسط اینتکس ایران که تحت عناوین و برند های اینتکس و بست وی بوده تماما وارداتی و دارای ضمانت اصالت کالا می باشد. یه این صورت که کالا های تحویل شده کاملا با شرایط ذکر شده در توضیحات کالا داخل بخش سایز و مشخصات که در صفحه هر محصول وجود داشته، منطبق می باشد . همچنین کالای ارائه شده توسط اینتکس ایران کاملا اصل است.

 اینتکس ایران اولین مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی در سراسر کشور بوده که در کنار نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه کسب و کارهای مجازی بوده و فعالیت ها و سیاست قیمت گذاری خود را با قوانین تجارت الکترونیک همسو کرده است. بدیهی بوده محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه اصل و اورجینال بوده و این فروشگاه هرگز محصولات فیک ایرانی را در اختیار عموم قرار نخواهد داد. پس تمامی محصولات ارائه شده توسط اینتکس ایران تحت برند های اینتکس و بست وی از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند.