کیسه خواب 7- درجه Hiberhide 10 طوسی بست وی

Bestway 68102 Gray

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان

کیسه خواب 7- درجه Hiberhide 10 طوسی بست وی از سری محصولات برند و اصل می باشد که با کیفیت بالا در اختیار افراد می باشد و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. کیسه خواب محصولی ایمن با قابلیت غیر قابل نفوذ بودن می باشد که در هوای سرد نیز استفاده می شود و بدنه ای غیر قابل نفوذ نسبت به هوای سرد دارد. در نتیجه در زمان وزش باد نیز می توان از آن استفاده کرد و با خیالی آسوده به خواب و استراحت پرداخت. این محصول را می توان به راحتی حمل و جا به جا کرد و در کنار خود در مسافرت و گردش به همراه داشت. چرا که بدنه ای کمجا و تاشو دارد که برای استفاده آسان آماده می باشد و می توان با تکیه بر قابلیت نصب آسان آن را در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار داد.

فروش کیسه خواب 7- درجه Hiberhide 10 طوسی بست وی ارزانکیسه خواب مد نظر دارای رنگ زیبا می باشد که جلب توجه کرده است و در این صورت می تواند زیبایی زیادی را ایجاد کند تا با خیالی آسوده بتوان آن را استفاده نمود. از آن جایی که بدنه در برابر هوای سرد غیر قابل نفوذ می باشد می توان آن را در هوای سرد استفاده کرد و دچار مشکل نشد و در نهایت توانست راحت ترین حالت ممکن را برای خوابیدن انتخاب کرد. کیسه خواب مد نظر وزن کمی دارد تا جا به جایی آن توسط افراد آسان تر شود و همچنین استفاده از آن با وجود زیپ در ساختار بدنه آسان می شود و می توان بهترین اوقات را از آن کسب نمود. این محصول بی نظیر ساخت شرکت بست وی است که دارای بهترین مواد اولیه می باشد و می توان نسبت به خرید آسان آن اقدام نمود. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید کیسه خواب 7- درجه Hiberhide 10 طوسی بست وی می باشند می توانند از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کنند.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 220 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن 708 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حمل-
درجه حرارت آسایش6 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدیدمنفی 10 درجه سانتی گراد
ابعاد بسته بندیطول 17 سانتی متر
عرض 17 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...