کیسه خواب 7- درجه Hiberhide 10 آبی بست وی

Bestway 68102 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان

کیسه خواب 7- درجه Hiberhide 10 آبی بست وی یکی از بهترین محصولات مسافرتی است که به راحتی استفاده می شود و امکان به همراه داشتن آن در موقعیت های مختلف وجود دارد. این محصول از بدنه ای با جنس پلی استر تشکیل شده است که ایجاد ضخامت زیاد می کند و می تواند از نفوذ هوای سرد به داخل بدنه جلوگیری کند. رویه محصول به گونه ای ساخته شده است که دارای قابلیت داشتن مقاومت در برابر اشعه خورشید است و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد و بدون آسیب مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول دارای زیپ می باشد که با باز و بسته کردن می توان از آن استفاده کرد و با ورود به آن و بستن زیپ به استراحت و خواب پرداخت و از آن لذت برد. 

خرید کیسه خواب 7- درجه Hiberhide 10 آبی بست وی باکیفیتکیسه خواب مناسب استفاده در هوای سرد می باشد که دارای بدنه ای عایق می باشد تا در برابر نفوذ باد سرد جلوگیری کنئ تا در تمامی فصول سال بتوان در مسافرت و گردش از آن بهره مند شد. این محصول بی نظیر دارای رنگبندی زیبا نیز می باشد که توانسته توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب کند و جزو باکیفیت ترین و خاص ترین محصولاتی باشد که با سازگاری زیاد در اختیار افراد قرار می گیرد. سازگاری بدنه در برابر عوامل محیطی بالا است که در معر تابش خورشید نیز قرار می گیرد و دچار آسیب نمی شود. این محصول دارای رنگ ثابت می باشد و بدون تغییر رنگ در موقعیت های مختلف می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. چنانچه تمایل به خرید کیسه خواب 7- درجه Hiberhide 10 آبی بست وی دارید می توانید وارد سایت اینتکس ایران شوید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 220 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن 708 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حمل-
درجه حرارت آسایش6 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدیدمنفی 10 درجه سانتی گراد
ابعاد بسته بندیطول 17 سانتی متر
عرض 17 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...