کیسه خواب 5- درجه Comfort Quest 200 سبز بست وی

Bestway 68054 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

کیسه خواب 5- درجه Comfort Quest 200 سبز بست وی یکی از بهترین محصولاتی می باشد که برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش لازم و ضروری است و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. این محصول از بدنه ای با جنس پلی استر تشکیل شده است که دارای محتویات داخلی از نوع الیاف مصنوعی است تا بتوان گرما را حس کرد و در فضای باز و هوای سرد از آن لذت برد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت بست وی می باشد ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن را تشکیل می دهد. 

خرید کیسه خواب 5- درجه Comfort Quest 200 سبز بست وی ارزانوجود زیپ در ساختار محصول سبب استفاده آسان از محصول می شود و می تواند تهویه هوا نیز کند. چرا که در زمان نیاز به راحتی باز و بسته می شود و هوا به داخل بدنه جریان پیدا می کند و می تواند برای افراد راحتی و آرامش را رقم بزند. کیسه خواب مد نظر دارای امکان استفاده در دمای بسیار پایین است و گرما تولید می کند تا بتوان از آن در زمینه کمپینگ و کوهنوردی استفاده کرد و لحظات بی عیب و نقصی را کسب کرد. به جهت داشتن رنگبندی متنوع امکان خرید هر یک از این رنگ ها وجود دارد تا با توجه به سلیقه افراد بتوان نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدم کرد و از آن در طولانی مدت بهره مند شد. کیسه خواب مد نظر وزن کمی دارد تا به راحتی جا به جا و حمل شود و بتوان بدون مشکل و دشواری نسبت به استفاده از آن در مکان های مختلف اقدام نمود. داشتن بدنه باکیفیت و ضخیم که عایق سرما می باشد و ایجاد مقاومت می کند با وجود رنگ متنوع و قابلیت استفاده آسان در موقعیت های مختلف جزو مزیت های مهم کیسه خواب 5- درجه Comfort Quest 200 سبز بست وی می باشد که می توان با مراجعه به نمایندگی اینتکس ایران خرید آن را انجام داد.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 220 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن830 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حملدارد
درجه حرارت آسایش11 درجه سانتی گراد
درجه حرارات حد پایینمنفی 5 درجه سانتی گراد
درجه حرارت توصیه شده11 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل
ابعاد بسته بندی طول 20 سانتی متر
عرض 20سانتی متر
ارتفاع 37 سانتی متر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...