کیسه خواب 5- درجه Comfort Quest 200 آبی بست وی

Bestway 68054 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

کیسه خواب 5- درجه Comfort Quest 200 آبی بست وی با قیمتی مناسب روانه بازار شده است تا علاقه مندان بتوانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند و بهترین موقعیت را در فضای باز و مسافرت و گردش کسب نمایند. این محصول مناسب استفاده در دمای پایین است که در نتیجه می توان از آن در زمان حضور در کمپینگ و کوهنوردی بهره مند شد و توانست در شب نیز اقامت داشت و دچار مشکل نشد. این محصول می تواند در دمای پایین استفاده شود و شرایط عایق را برای افراد ایجاد نماید تا بتوانند در سرما نیز از حضور خود لذت ببرند و اقامت داشته باشند.

فروش کیسه خواب 5- درجه Comfort Quest 200 آبی بست وی استاندارد کیسه خواب مد نظر وزن کمی دارد و با قابلیت حمل آسان می توان آن را در مکان های مختلف به همراه داشت. ساک حمل که در این مجموعه وجود دارد امکان حمل آسان را میسر کرده است که می توان به راحتی بدنه را تا کرد و در داخل آن قرار داد تا در صورت نیاز نسبت به باز کردن آن اقدام نمود. ساک حمل به شکل استوانه ای شکل طراحی شده است که می تواند فضای کمی را اشغال کند و برای افراد شرایط برای به همراه داشتن سایر وسایل ضروری مسافرت را ایجاد کند. در زمان حضور در کمپینگ و کوهنوردی می توان این محصول را مد نظر قرار داد. چرا که در دمای بسیار پایین نیز عایق می باشد و از بروز مشکل جلوگیری می کند و می تواند اوقات خوشی را رقم بزند تا در این صورت بتوان با خیالی آسوده از شرایط به دست آمده لذت برد. این محصول دارای بدنه ای ضخیم از جنس پلی استر می باشد که می تواند طول عمر بالا را رقم بزند. در نتیجه خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود که تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران امکان خرید کیسه خواب 5- درجه Comfort Quest 200 آبی بست وی وجود دارد.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 220 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن830 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حملدارد
درجه حرارت آسایش11 درجه سانتی گراد
درجه حرارات حد پایینمنفی 5 درجه سانتی گراد
درجه حرارت توصیه شده11 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل
ابعاد بسته بندی طول 20 سانتی متر
عرض 20سانتی متر
ارتفاع 37 سانتی متر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...