کیسه خواب 3+ درجه Evade 10 برند بست وی

Bestway 68100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان

کیسه خواب 3+ درجه Evade 10 برند بست وی از سری محصولات مورد نیاز برای مسافرت و گردش است که در زمینه کمپینگ و کوهنوردی نیز استفاده می شود و مزیت های زیادی را به دنبال دارد. این محصول خاص با بدنه ای که از جنس پلی استر می باشد می تواند نیاز افراد به اسباب راحتی و اقامتی در فضای باز را پاسخ بدهد و در نهایت برای استفاده آسان آماده می باشد. چرا که بدنه ای عایق در برابر سرما دارد و در فضای باز می توان آن را به جهت خواب و آرامش استفاده کرد و در داخل آن از گزند سرما در امان ماند. این محصول با ابعاد مناسب که برای استفاده تک نفره کاربرد دارد در اختیار افراد است و می تواند به صورت شخصی برای آن ها مورد بهره برداری قرار گیرد و در نهایت به جهت داشتن ضخامت زیاد و قابلیت حمل آسان می توان محصول را برای استفاده در طول عمر بالا در نظر گرفت.

فروش کیسه خواب 3+ درجه Evade 10 برند بست وی جدید قیمت خرید آن نیز مناسب می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند برای حضور در فضای باز از آن استفاده کنند. داشتن زیپ سبب استفاده آسان از محصول شده است که می توان از ورود باد به داخل بدنه جلوگیری کرد و همچنین در صورت تمایل می توان نسبت به باز و بسته کردن آن جهت تهویه هوا اقدام نمود. این محصول بی نظیر با داشتن وزن کم بهترین گزینه برای مسافرت و گردش می باشد و دارای قابلیت استفاده آسان است و می توان با وجود ضخامت زیاد از آن در طول سال های زیاد بهره مند شد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید کیسه خواب 3+ درجه Evade 10 برند بست وی می باشند تنها می توانند با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند و در مسافرت و گردش راحتی را به دست آورند.

نوع کیسه خواب مستطیلی
 طول 190 سانتی متر
عرض84 سانتی متر
وزن1.26 کیلوگرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حملدارد
درجه حرارت آسایش3 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدیدمنفی 8 درجه سانتی گراد
تراکم عایق
220 گرم بر متر مربع
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل
ابعاد بسته بندی طول 21 سانتی متر
عرض 21سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
دارای بالش


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...