کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 نارنجی بست وی

Bestway 68049 Orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 نارنجی بست وی از سری محصولات برند و اصل می باشد که با داشتن کیفیت بالا توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول جهت ایجاد اقامت در فضای باز ساخته شده است که در مسافرت و گردش نیاز است و می تواند موقعیت حضور افراد در دماهای پایین را مهیا کند و برای آن ها ایمن و خاص باشد. کیسه خواب محیطی گرم را ایجاد می کند تا در هوای سرد نیز مشکلی برای افراد ایجاد نشود. همچنین دارای مواد اولیه باکیفیت است که می تواند از بروز آسیب در دمای پایین جلوگیری نماید. بدنه از جنس پلی استر می باشد که ضخامت زیادی دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ می باشد. 

قیمت خرید کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 نارنجی بست وی جدیدبنابراین می توان در فضای باز از ورود سرما جلوگیری کند و افراد داخل کیسه خواب را دچار مشکل نکند. کیسه خواب قابلیت حمل آسان دارد چرا که دارای ساک حمل می باشد تا علاقه مندان بتوانند محصول را در داخل ساک حمل به راحتی حمل و جا به جا سازند و از وجود آن بهره کافی را ببرند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت بست وی می باشد برای استفاده در طول سال های زیاد کاربرد دارد که قابلیت استفاده در دمای منفی نوزده درجه را نیز دارد تا در فصول سرد سال نیز برای کسانی که در کمپینگ و کوهنوردی فعالیت دارند مورد استفاده قرار گیرد و راحت ترین حالت ممکن را برای آن ها مهیا سازد. از آن جایی که محصول دارای رنگبندی می باشد می توان رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرد و آن را خریداری نمود. کسانی که قصد داشتن کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 نارنجی بست وی را دارند و به دنبال روشی معتبر جهت ثبت سفارش می باشند می توانند خرید خود را از طریق فروشگاه اینتکس ایران نهایی سازند.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 230 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
وزن 1.85 کیلوگرم
 جنس بدنه پلی استر
جنس آستر دو لایه فیبر توخالی
ساک حملدارد
درجه حرارت آسایش3 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدیدمنفی 19 درجه سانتی گراد
 سایر ویژگی هاقابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط