کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 سبز بست وی

Bestway 68049 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان

کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 سبز بست وی جدید ترین محصول مسافرتی تولید شده توسط شرکت بست وی است که دارای بدنه ای منحصر به فرد و ضخیم می باشد تا بتوان از آن در دماهای پایین استفاده کرد و دچار مشکل نیز نشد. این محصول به جهت استفاده در مسافرت و گردش ساخته شده است که محیطی ایمن و استاندارد برای خوابیدن می باشد و دارای ظرفیت تک نفره است. در نتیجه یک فرد به راحتی در داخل آن قرار می گیرد و به بهترین شکل استراحت و خواب را خواهد داشت و در نهایت می تواند با داشتن بدنه ای عایق برای آن ها راحتی را رقم بزند. بدنه محصول از جنس پلی استر می باشد که غیر قابل نفوذ است و در برابر نفوذ هوای سرد مقاومت زیادی از خود نشان می دهد تا در دمای منفی 19 درجه مورد بهره برداری قرار گیرد.

خرید کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 سبز بست وی ارزان به این ترتیب می توان در کمپینگ و کوهنوردی از آن استفاده کرد و دچار مشکل نشد و امکان اقامت در شب را نیز کسب کرد. روش استفاده از این محصول آسان می باشد. چرا که در ساختار خود دارای زیپ بوده است تا بتوان با باز و بسته کردن آن ورود و خروج به داخل کیسه خواب میسر شود و بتوان راحت ترین حالت ممکن را به دست آورد. کیسه خواب به راحتی حمل و جا به جا می شود و با داشتن وزن کم قابلیت بهره برداری از آن در مکان های مختلف وجود دارد و می تواند راحتی و آرامش را رقم بزند تا در نهایت افراد در شرایط ایمن به اقامت در فضای باز بپردازند. کیسه خواب مد نظر دارای رنگبندی متنوع می باشد که می توان در زمان خرید گزینه ای مناسب با توجه به سلیقه خود را انتخاب کرد و نسبت به خرید اقدام نمود. به جهت خرید آسان کیسه خواب 19- درجه Heat Wrap 300 سبز بست وی تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد و خرید خود را نهایی نمود.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 230 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
وزن 1.85 کیلوگرم
 جنس بدنه پلی استر
جنس آستر دو لایه فیبر توخالی
ساک حملدارد
درجه حرارت آسایش3 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدیدمنفی 19 درجه سانتی گراد
 سایر ویژگی هاقابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...