کیسه خواب 11- درجه Hiberhide 5 بست وی

Bestway 68103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

کیسه خواب 11- درجه Hiberhide 5 بست وی یکی از بهترین محصولاتی است که با داشتن کیفیت و کارایی بالا می توان از آن در مسافرت و گردش و کمپینگ استفاده کرد و لذت برد. داشتن این محصول امکان اقامت ایمن در مسافرت را ایجاد می کند و می تواند بدنه ای غیر قابل نفوذ باشد که با داشتن بهترین مواد اولیه بدنه ای با دوام و ضخیم را تشکیل داده است تا افراد بتوانند با وجود این موارد بهترین اوقات را سپری کنند. کیسه خواب مد نظر در هوای سرد نیز قابلیت استفاده کردن دارد و در واقع بدنه ای عایق در برابر سرما را تشکیل می دهد و می تواند از گزند این عوامل به افراد جلوگیری کند.

خرید کیسه خواب 11- درجه Hiberhide 5 بست وی جدید از این رو می توان به عنوان یک محصول با مزیت که قیمت مناسبی نیز دارد انتخاب شود و نسبت به خرید این محصول اقدام نمود. کیسه خواب دارای زیپ برای استفاده آسان می باشد که با بستن آن از ورود هر گونه موارد به داخل بدنه جلوگیری می شود و می تواند ایمنی را برای افراد استفاده کننده ایجاد سازد. رنگ بدنه نیز محصول را اسپرت کرده است تا با تکیه بر طراحی زیبا و خاصی که دارد بتوان از آن در طول سال های زیاد استفاده نمود. وزن محصول کم می باشد که قابلیت استفاده در مسافرت و گردش را دارد و به راحتی حمل و جا به جا می شود. از آن جایی که بدنه تاشو می باشد می توان آن را به صورت کمجا حمل نمود و در ساک کوهنوردی نیز آن را قرار داد تا فضای کمی را اشغال کند و جا برای سایر وسایل مسافرتی وجود داشته باشد. علاقه مندانی که قصد خرید کیسه خواب 11- درجه Hiberhide 5 بست وی را دارند تنها می توانند با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران نسبت به خرید و ثبت سفارش خود اقدام نمایند و بهترین اوقات را به دست آورند.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 230 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
وزن 1.36 کیلوگرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حمل-
درجه حرارت آسایش3 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدیدمنفی 8 درجه سانتی گراد
ابعاد بسته بندیطول 22 سانتی متر
عرض 22 سانتی متر
ارتفاع 37 سانتی متر
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل

     

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...