کیسه خواب کمپینگ 11- درجه Evade 15 سبز بست وی

Bestway 68099 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

کیسه خواب کمپینگ 11- درجه Evade 15 سبز بست وی به عنوان یک محصول لازم و ضروری برای مسافرت و گردش است که در زمان حضور در کمپینگ و کوهنوردی بیش تر کاربرد دارد و می تواند بهترین اوقات را برای استراحت و آرامش ایجاد کند. به این ترتیب می بایست نسبت به خرید آن اقدام کرد تا در تمامی فصول سال شرایط برای اقامت در فضای باز وجود داشته باشد و بتوان آرامش و راحتی را کسب کرد. 

خرید کیسه خواب کمپینگ 11- درجه Evade 15 سبز بست وی باکیفیتکیسه خواب دارای وزن کم می باشد و قابلیت استفاده آسان را دارد و همچنین برای حمل و جا به جایی آسان دارای کیسه حمل می باشد که بدنه را به شکل تاشو در می آورد و در بسته بندی استوانه ای شکل برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش آماده می گردد. با این وجود است که کیسه خواب مد نظر دارای ضخامت زیاد می باشد تا بدنه در محافظت کامل بتواند نگه داری شود و از بروز آسیب در آن جلوگیری گردد. به این ترتیب هم حمل آن آسان می باشد و هم می توان در حمل و جا به جایی و نگه داری از محصول محافظی ایمن را داشت و از بروز پارگی در بدنه جلوگیری کرد. کیسه خواب مد نظر بدنه ای کمجا و منحصر به فرد دارد که به راحتی در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار می گرد. این محصول به گونه ای است که در داخل کوله کوهنوردی نیز فضای کمی را اشغال می کند و می تواند با رسیدن به مکان مورد نظر راه اندازی و استفاده شود. با این وجود است که علاقه مندان به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند از وجود آن لذت ببرند. با توجه به دمای تعیین شده در این محصول می توان آن را در دمای بسیار پایین مورد استفاده قرار داد و شرایط برای خوابیدن در این موقعیت را برقرار می کند. خرید کیسه خواب کمپینگ 11- درجه Evade 15 سبز بست وی از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 180 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن 708 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حملدارد
درجه حرارت آسایش7 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدیدمنفی 11 درجه سانتی گراد
ابعاد بسته بندیطول 17 سانتی متر
عرض 17 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...