کیسه خواب کمپینگ 11- درجه Evade 15 آبی بست وی

Bestway 68099 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

کیسه خواب کمپینگ 11- درجه Evade 15 آبی بست وی برند و اصل می باشد که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از وجود محصول بهره کافی را ببرند. کیسه خواب کمپینگ از سری محصولات مورد نیاز در مسافرت و گردش است که به وسیله آن می توان در فضای باز و در هوای سرد به خواب و استراحت پرداخت و بهترین موقعیت را کسب کرد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که برگرفته از طراحی استاندارد و بی نقص می باشد و می تواند با داشتن رنگ زیبا برای علاقه مندان ایجاد جلب توجه کند و فروش بالایی داشته باشد. بدنه از جنس پلی استر می باشد که قابلیت مقاومت در برابر اشعه خورشید را دارد. 

خرید کیسه خواب کمپینگ 11- درجه Evade 15 آبی بست وی باکیفیتهمچنین بدنه ای غیر قابل نفوذ را تشکیل داده است تا هوای سرد به داخل نفوذ نکند و افراد استفاده کننده از آن بتوانند در راحت ترین حالت ممکن از محصول استفاده نمایند. کیسه خواب مد نظر دارای ساک حمل می باشد که به راحتی جا به جا می شود و می توان آن را به صورت کمجا داخل کوله مسافرتی قرار داد و در مواقع نیاز از آن استفاده کرد. در بدنه زیپ تعبیه شده است که با باز و بسته کردن آن امکان ورود به داخل محصول و همچنین مصدود کردن آن ایجاد می شود و می توان به راحتی بهترین اوقات را از آن کسب کرد. محصول مورد نظر با رنگبندی متنوع در اختیار افراد می باشد تا رنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند و در نهایت لذت حضور در محیط های مختلف در فصول مختلف سال را به دست آورند. چنانچه قصد خرید کیسه خواب کمپینگ 11- درجه Evade 15 آبی بست وی را دارید تنها می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازید.

نوع کیسه خواب مومیایی
 طول 180 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن 708 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حملدارد
درجه حرارت آسایش7 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدیدمنفی 11 درجه سانتی گراد
ابعاد بسته بندیطول 17 سانتی متر
عرض 17 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...