کیسه خواب مسافرتی 3+ درجه Evade 200 سبز بست وی

Bestway 68053 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

کیسه خواب مسافرتی 3+ درجه Evade 200 سبز بست وی به جهت ایجاد اقامتی راحت و بدون مشکل استفاده می شود و می توان با پرداخت هزینه کم مزیت حضور در فضای باز را کسب کرد. کیسه خواب بدنه ای منحصر به فرد و عایق دارد تا علاقه مندان بتوانند به راحتی در فضای باز در داخل آن به استراحت و خواب بپردازند و دچار مشکل نشوند. در نتیجه بیش ترین کاربردی که دارد در زمینه استفاده در فضای باز است و می توان آن را در دمای پایین نیز مورد بهره برداری قرار داد. این محصول بی نظیر از رنگبندی نیز تشکیل شده است که می توان رنگ دلخواه را با توجه به نیاز افراد انتخاب کرد و نسبت به خرید هر یک از این موارد اقدام نمود و در نهایت توانست اوقات خوشی را کسب کرد. 

فروش کیسه خواب مسافرتی 3+ درجه Evade 200 سبز بست وی ارزانوجود زیپ در ساختار این محصول سبب شده است که به راحتی استفاده شود و فضایی غیر قابل نفوذ نسبت به سرما را ایجاد سازد تا بتوان بدون هر گونه مشکل در فضای باز به استراحت پرداخت. از این محصول در مسافرت و گردش استفاده می شود همچنین می توان آن را خریداری کرد و در کمپینگ و کوهنوردی نیز حضور پیدا کرد. این محصول در داخل چادر مسافرتی نیز کاربرد دارد و می تواند بهترین شرایط را برای استفاده کنندگان رقم بزند و در نهایت می تواند اقامتی بی عیب و نقص را برای بزرگسال تشکیل دهد. ظرفیت کیسه خواب مسافرتی تک نفره است و به صورت شخصی می توان آن را در فضای باز و یا در داخل چادر مسافرتی مورد بهره برداری قرار داد و شرایط ایمن جهت حضور در دمای پایین را نیز میسر نمود. چنانچه تمایل به داشتن کیسه خواب مسافرتی 3+ درجه Evade 200 سبز بست وی دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازید.


نوع کیسه خواب مستطیلی
 طول 180 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن 700 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حملدارد
درجه حرارت آسایش13 درجه سانتی گراد
درجه حرارات حد پایین3 درجه سانتی گراد
درجه حرارت توصیه شده16 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...