کیسه خواب مسافرتی 3+ درجه Evade 200 آبی بست وی

Bestway 68053 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

کیسه خواب مسافرتی 3+ درجه Evade 200 آبی بست وی بهترین محصولی است که می توان جهت حضور در مسافرت و گردش به همراه داشت و در فضای باز نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد دارای بدنه ای با ضخامت زیاد است تا بتوان در طول سال های زیاد از آن در فضای باز استفاده کرد و دچار مشکل نشد و توانست با بدنه عایقی که دارد در دمای پایین نیز استفاده گردد. این محصول قابلیت استفاده در گرما و سرما را دارد و با وجود زیپ در ساختار خود می تواند به راحتی مورد بهره برداری قرار گیرد و در نهایت می تواند برای استفاده در کمپینگ و کوهنوردی نیز استفاده شود.

خرید کیسه خواب مسافرتی 3+ درجه Evade 200 آبی بست وی جدید داشتن رنگبندی متنوع و زیبایی ظاهری سبب جذب مخاطب شده است که می تواند محصول را برای استفاده آماده کند تا خرید محصولی مطابق با سلیقه افراد رقم بخورد و بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. کیسه خواب مد نظر وزن کمی دارد که به راحتی جا به جا می شود و در صورت تمایل می توان آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت. در نتیجه استفاده از آن آسان می شود و می توان با تکیه بر داشتن بدنه ای ضخیم و عایق که دارای طول عمر زیاد بوده است و از جنس پلی استر می باشد آن را در فضای باز جهت ایجاد اقامتگاه استفاده کرد. بدنه دارای محتویاتی می باشد که فضای بین پوسته را تشکیل می دهد تا تمامی مزیت های محصول به وجود آید. در داخل این بخش الیاف مصنوعی به کار رفته است که سبب شده قابلیت هایی نظیر غیر قابل نفوذ بودن و استفاده از محصول در شرایط ایمن رقم بخورد و کارکرد آسان داشته باشد. چنانچه قصد خرید کیسه خواب مسافرتی 3+ درجه Evade 200 آبی بست وی را دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوع کیسه خواب مستطیلی
 طول 180 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن 700 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حمل-
درجه حرارت آسایش13 درجه سانتی گراد
درجه حرارات حد پایین3 درجه سانتی گراد
درجه حرارت توصیه شده16 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...