کیسه خواب ایرانی سایانا

Sleeping bag sayana

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
47%
750,000
398,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه خواب ایرانی سایانا از سری محصولات لازم و ضروری جهت حضور در کمپینگ می باشد که امکان خواب در فضای باز را ایجاد کرده است و می تواند برای علاقه مندان گرم ترین حالت ممکن در فصول سرد سال را رقم بزند. از آن جایی که محصول برای استفاده در فضای باز کاربرد دارد دارای بدنه ای مقاوم می باشد که در برابر اشعه خورشید نیز مقاومت دارد و دچار آسیب نمی شود. همچنین بدنه با استفاده طولانی مدت دچار پارگی نیز نخواهد شد و سازگار ترین حالت ممکن را در فضای باز ایجاد می کند. در داخل بدنه الیاف مصنوعی به کار رفته است که هم بروز قابلیت عایق بودن در برابر سرما می کند و هم نرمی و لطافت را ایجاد می سازد. در نتیجه بهترین گزینه برای کسانی است که در کمپینگ و کوهنوردی حضور دارند تا بتوانند با هزینه کم موقعیت دلخواهی را داشته باشند و از داشتن آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورند. 

خرید کیسه خواب ایرانی سایانا ارزانکیسه خواب مدل سایانا محصولی ایرانی می باشد که با کیفیت بالا ارائه شده است و قابلیت مقایسه با محصولات خارجی را نیز دارد. به همین خاطر است که با وجود قیمت مناسب و کیفیت بالا خریدی به صرفه معرفی می شود تا در طی سال های زیاد بتوان آن را استفاده کرد و نیازی به خرید محصول خارجی وجود ندارد. کیسه خواب مد نظر را می توان با داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان به مکان های مختلف هدایت کرد و در نهایت توانست در زمان نیاز به راه اندازی آن اقدام نمود و محصولی بی نظیر را در کم ترین زمان جهت استراحت و خواب ایجاد کرد. جهت سفارش و خرید کیسه خواب ایرانی سایانا به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب و طول عمر بالا برای مسافرت و گردش خود خریداری نمایید.

نوع کیسه خواب
 طول 220 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
وزن 708 گرم
 جنس بدنه پلی استر
مواد داخلیالیاف مصنوعی
ساک حمل-
درجه حرارت آسایش6 درجه سانتی گراد
درجه حرارت شدیدمنفی 10 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...