کلبه بادی کودک طرح جنگل اینتکس Intex 48634

Intex 48634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان

کلبه بادی کودک طرح جنگل اینتکس Intex 48634 بدنه ای محکم و استوار را تشکیل داده است که به عنوان محلی برای بازی کودکان در نظر گرفته می شود. در داخل این محصول افراد می توانند آرامش و راحتی زیادی داشته باشند و به سرگرمی و تفریح بپردازند. چادر بازی مد نظر تشکیل شده از سازه های بادی است و دیواره های محکم آن بدنه ای با استحکام بر روی سطوح مختلف را شامل می شود. در نتیجه کودکان در زمان بازی با خیالی آسوده در داخل آن قرار می گیرند. وزن کم بدنه نیز سبب جا به جایی آسان محصول می شود. شما می توانید چادر بازی مد نظر را در گوشه ای از منزل قرار دهید تا در هر زمان که نیاز به استفاده کردن از آن باشد به راه اندازی آن اقدام نمایید.

کلبه بادی کودک طرح جنگل اینتکس Intex 48634 | اینتکس ایران

چرا که بدنه با دیواره های بادی به سرعت و تنها با پمپ باد راه اندازی می شود و می تواند برای بازی کودکان آماده گردد. چنانچه قصد جمع آوری آن را داشته باشید نیز می توانید باد داخل بدنه را تخلیه کرده و مجدد محصول را به صورت تاشو و در ابعاد کوچک در محلی نگه داری نمایید. این محصول منحصر به فرد جنس با کیفیتی دارد و در گروه محصولات اصل واقع شده است که با میزان سازگاری بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید کلبه بادی کودک طرح جنگل اینتکس Intex 48634 با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و کاملا اورجینال به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

خرید کلبه بادی کودک طرح جنگل اینتکس مدل Intex 48634 | اینتکس ایران

 نوع خانگی
 طول 127 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 116 سانتی متر
 وزن  6 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و خردسالان
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...