چادر بازی کودک کارتنی Intex 48621

Intex 48621

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

چادر بازی کودک کارتنی Intex 48621 دارای طرح های زیبا و فانتزی است که دیواره های آن را شامل می شود و می تواند بهترین فضا برای بازی و سرگرمی کودکان بوده باشد. در نتیجه درنظر کودکان جذاب و منحصر به فرد خواهد بود و محبوبیت زیادی دارد. طرح های رویه محصول ثابت و بدون تغییر هستند و رنگ آن نیز ثابت می باشد. در نتیجه می توان نسبت به استفاده کردن از آن در موقعیت های مختلف اقدام کرد و از طول عمر بالای آن نیز لذت برد. چادر بازی کودک طرح کارتنی است و به دلیل داشتن رنگ صورتی مناسب کودکان دختر قرار می گیرد.

خرید چادر بازی کودک کارتنی Intex 48621

از این رو می توان خرید آن را برای کودکان دختر انجام داد و از داشتن آن لذت برد. دیواره ها ایجاد استحکام کرده اند به طوری که می توان در داخل آن بهترین موقعیت را به وجود آورد و برای کودکان سرپناهی ایمن مهیا کرد. داشتن چادر بازی کودک برای تمامی کودکان لازم و ضروری است و می توانند هم در مسافرت و هم در تفریحات مختلف از داشتن آن لذت ببرند. به همین خاطر است که جزو محصولات محبوب برای رده سنی کودک می باشد که با داشتن طرحی زیبا و خاص مورد پسند آن ها قرار می گیرد. کسانی که قصد خرید این نمونه از چادر بازی کودک را دارند می توانند به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و از آن لذت ببرند.

نوع خانگی ، سفری
 طول 112 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 132 سانتی متر
 وزن 4.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین زیر هفت سال
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...