چادر بازی کودک طرح پاپی bestway 68108

bestway 68108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح پاپی bestway 68108 محصولی خلاقانه و زیباست که قطعا می تواند یک گزینه ایده آل برای خرید و استفاده کودکان باشد. طراحی این چادر بازی به گونه ای است که طرح آن پس از راه اندازی کامل شبیه به یک سگ پاکوتاه می باشد و ظاهری کاملا زیبا دارد که قطعا برای کودکان می تواند بسیار مهیج به شمار رود. در همین رابطه باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که ساختار اصلی این چادر بازی کودک به صورت فنری است به این صورت که شما می توانید پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی به راحتی با باز کردن این کالا شکل و شمایل اصلی این محصول را مشاهده نموده و به راحتی آن را در هر فضا و مکانی در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنید.

چادر بازی کودک طرح پاپی bestway 68108 | اینتکس ایران

به جز مباحث راه اندازی این محصول ، شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این چادر بازی کودک به صورت ضد آب شکل گرفته است به این صورت که بدون نگرانی از بابت بارش شدید باران در هر شرایطی امکان استفاده از این چادر بازی را دارا خواهید بود. هم چنین باید عنوان کنیم که این چادر بازی از پارچه شمعی برزنتی طراحی شده و سازه های این محصول هم از نوع فایبرگلاس طراحی و عرضه شده است که کیفیت بالای این محصول را نشان می دهد. چادر بازی کودک طرح پاپی bestway 68108 کاملا نورگیر بوده و امکان استفاده از آن برای محل خواب کودک و همین طور بازی و تفریح آن ها بسیار ایده آل خواهد بود. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این چادر بازی کودک از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید چادر بازی کودک طرح پاپی | اینتکس ایران

 نوع خانگی ، سفری
 طول 182 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 وزن 850 گرم
 جنس رویه وینیل
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...