چادر بازی کودک طرح قلعه

fit c2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
740,000 تومان

چادر بازی کودک طرح قلعه یکی از چادرهای بازی خاص و مهیجی است که شرکت F.I.T آن را تولید کرده و در دسته پر فروش ترین نمونه های چادر بازی کودک نیز می توان این محصول را جای داد. با توجه به این مقدمه در این بخش قصد داریم تا خصوصیات کامل این چادر بازی را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل در خصوص این کالا بتوانید اقدام به خرید این چادر بازی کنید. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که با توجه به تصاویر و هم چنین نحوه نامگذاری این محصول ، شما می توانید مشاهده کنید که این چادر بازی ساختاری شبیه به قلعه دارد که قطعا برای کودکان در اختیار داشتن این محصول با این طراحی مهیج خواهد بود. این محصول هم چنین دارای یک سقف قرمز رنگ بوده و بدنه اصلی این کالا هم ساختاری آجری دارد که به زیباترین شکل ممکن این قلعه طراحی و عرضه شده است. به جز موارد ظاهری باید به بحث جنس و کیفیت این کالا هم اشاره داشته باشیم.

چادر بازی کودک طرح قلعه | اینتکس ایران

چادر بازی کودک طرح قلعه از رویه ای با جنس پارچه پلی استر طراحی شده و ساختاری ضد آب دارد به این صورت که بدون نگرانی می توانید در شرایط بارانی هم از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین شما برای راه اندازی این چادر بازی نیز کار سختی نخواهید داشت به این صورت که می توانید به راحتی از بسته بندی این محصول چادر را خارج کرده و سپس با اتصال پایه های این محصول به راحتی از این چادر بازی کودک استفاده کنید. علاوه بر این ها این چادر بازی کاملا نورگیر بوده و دارای پنجره در بخش های کناری می باشد که باعث خواهد شد که کودکان در یک فضای ایده آل و نورگیر از این محصول استفاده کنند. هم چنین وجود یک عدد درب بزرگ در ورودی این کالا باعث شده تا عبور و مرور به ساده ترین شکل ممکن انجام شود. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این چادر بازی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید چادر بازی کودک طرح قلعه ارزان | اینتکس ایران

 نوع خانگی ، سفری
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
بدنه فنری
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده F.I.T
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...