چادر بازی کودک اورجینال Bestway 52008

Bestway 52008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان

چادر بازی کودک اورجینال Bestway 52008 ساخت برند بست وی است که با ترکیب رنگ فانتزی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول جا دار و بزرگ است که به راحتی برای تعدادی از کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می توان این محصول بی نظیر را برای تفریحات دست جمعی کودکان در نظر گرفت. حداقل تعداد کودکانی که در این محصول جای می گیرند سه کودک است که به راحتی در داخل آن به سرگرمی و بازی مشغول می شوند و می توانند به راحتی زمان بگذرانند. چادر بازی کودک قادر به نصب و راه اندازی آسان است که نیاز به آموزش خاصی ندارد.

خرید چادر بازی کودک اورجینال Bestway 52008

تنها با ملاحظه دفترچه راهنما و توجه به علامت ها می توان بدنه را برای بازی کودکان آماده کرد. این محصول دارای بهترین جنس و بهترین کیفیت است و از ضخامت زیادی برخوردار می باشد. بنابراین می توان نسبت به استفاده کردن از آن در شرایط خاص اقدام کرد و دچار مشکل نشد. بدنه استحکام و تعادل زیادی دارد که زمانی که مورد استفاده کودکان قرار می گیرد در اثر برخوردار و ضربه واژگون نمی شود و تعادل خود را حفظ می کند. محصول مورد نظر دارای بدنه ای ضد حساسیت است که بهترین گزینه برای استفاده مداوم کودکان می باشد. به همین خاطر است که خرید این محصول انجام می شود و افراد قادر به داشتن آن خواهند بود. به منظور خرید آسان چادر بازی کودک اورجینال به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع خانگی ، کودک
 طول 102 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر 
 ارتفاع 114 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 تعداد ورودی یک عدد
تعداد پنجره یک عدد
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...