چادر بازی کودک اورجینال بست وی

Bestway 14919

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان

چادر بازی کودک اورجینال بست وی ترکیبی از بهترین رنگ ها می باشد که با داشتن دوام و طول عمر بالا برای استفاده کودکان آماده است. به این ترتیب افراد می توانند با خیالی آسوده این محصول را خریداری کنند و در موقعیت های مختلف به استفاده کردن از آن اقدام نمایند. این محصول جزو وسایل مورد علاقه کودکان می باشد بنابراین می توان آن را به عنوان کادو برای روز های مهم مانند تولد خریداری کرد و به آن ها هدیه داد. در نتیجه موجب شوق و اشتیاق آن ها شده و قادر به داشتن بهترین اوقات می شود. بدنه به اندازه ای جادار و بزرگ است که کودکان به همراه دوستان خود در داخل این محصول بازی و سرگرمی انجام می دهند.

چادر بازی کودک اورجینال بست وی با این شرایط می توانند انواع تفریحات دست جمعی را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. سازه های محصول که از جنس پلاستیک می باشد به هم متصل شده و تشکیل اسکلتی محکم را داده است که بدنه پی وی سی برزنتی بر روی آن قرار می گیرد و می تواند چادر بازی کودک منحصر به فردی را ایجاد نماید. این محصول اصل و اورجینال است که برای انواع بازی کودکان سازگاری دارد و از طول عمر بالا برخوردار می باشد. چنانچه تمایل به خرید این محصول منحصر به فرد را دارید می توانید آن را از نمایندگی اینتکس سفارش دهید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 102 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 114 سانتی متر
 وزن 4.9 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...