پمپ تصفیه آب و تمیز کننده استخر Intex 26670 GS

Intex 26670 GS

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,900,000 تومان

پمپ تصفیه آب و تمیز کننده استخر Intex 26670 GS ضروری ترین محصول برای داشتن محیطی پاک است که می توان با خیالی آسوده میزان آب زیادی را به وسیله آن تصفیه نمود. داشتن این محصول و اتصال آن به بدنه سبب برقراری بهترین موقعیت می شود که به نوبه خود حائز اهمیت می باشد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. داشتن پمپ تصفیه آب برای کسانی که دارنده استخر پیش ساخته می باشند لازم و ضروری است و میزان و دفعات تعویض آب داخل بدنه را کاهش می دهد. بنابراین علاقه مندان می توانند این محصول را برای خود تهیه کنند و نسبت به استفاده کردن از آن ها اقدام نمایند.

خرید پمپ تصفیه آب و تمیز کننده استخر

بهترین نمونه از پمپ تصفیه آب که بدون فیلتر قادر به کارکرد است این محصول می باشد که قادر به تمیز کردن فضای داخل استخر است و بهترین شرایط را برای علاقه مندان ایجاد می سازد. آب داخل استخر باید عاری از عوامل بیماری زا باشد که در نتیجه بتوان مدت زمان طولانی در داخل آن به آبتنی و شنا پرداخت. برخی از استخر ها برای پرورش ماهی ایجاد می شوند که باید از پمپ تصفیه آب بهره مند باشند و موقعیت خود را به بهترین شکل رقم بزنند. چنانچه تمایل به خرید این محصول دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 نوع پمپ تصفیه آب
 قدرت تصفیه 11355 لیتر
 وزن 7.89 کیلوگرم
 نوع کاربری استخر های فریمی و پیش ساخته
 جنس بدنه آهن و پلاستیک فشرده
 ولتاژ کاری 220 ولت
 خازن نوسان برقدارد
 قابلیت پخش کلردارد
 قابلیت اتوماتیکدارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت تنظیم تایمر به صورت دستی و اتوماتیک
 دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...